DomData AG w Pocztowym Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych

Zakończyła się kolejna faza wdrożenia systemu wspomagającego zarządzanie procesami Ferryt Enterprise Platform w Pocztowym Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych.
Celem kolejnej fazy wdrożenia systemu było stworzenie rozwiązania usprawniającego procesy sprzedaży i obsługi polis komunikacyjnych oraz majątkowych. Za projekt odpowiada producent systemu, firma DomData AG.
W ramach zrealizowanej już części projektu, konsultanci DomDaty AG wdrożyli narzędzia obejmujące swoją funkcjonalnością wszystkie procesy związane ze sprzedażą polis komunikacyjnych. Dodatkowo, system pozwala na rejestrację i bieżącą weryfikacje polis wystawianych poza systemem i centralą TUWP.
Czym jest „Ferryt”?
Ferryt Enterprise Platform to platforma służąca do modelowania i przetwarzania dowolnych procesów biznesowych, w tym także operacji o charakterze transakcyjnym. Na jej bazie powstało wiele modułów biznesowych dla określonych branż (np. zabezpieczenia bankowe), jak i uniwersalnych rozwiązań przeznaczonych do zarządzania wybranymi obszarami funkcjonalnymi przedsiębiorstwa (Obieg dokumentów, CRM, Zarządzanie Jakością). Docelowymi odbiorcami są głównie przedsiębiorstwa i organizacje o skomplikowanych procesach wewnętrznych, licznym personelu i rozbudowanej strukturze organizacyjnej.