DomData AG zautomatyzuje obsługę klientów firmy doradczej BT&A

Zakończyło się wdrożenie platformy B2B w firmie konsultingowej BT&A Audyt i Doradztwo Sp. z o.o. Celem prac było przyśpieszenie wymiany dokumentacji oraz informacji między firmą BT&A i jej klientami.

 

Koncepcja rozwiązania bazuje na pełnej digitalizacji obiegu dokumentów między kontrahentami na wszystkich etapach współpracy: począwszy od negocjacji kolejnych kontraktów przez bieżącą wymianę dokumentów projektowych, kadrowo-płacowych i księgowych, aż po różnego rodzaju raporty finansowe np. na bazie danych źródłowych pobranych z systemów ERP klientów obsługiwanych za pośrednictwem platformy B2B.

 

Przeniesienie części procesów na nową platformę pozwoli firmie BT&A usprawnić obsługę swoich klientów, a także zmniejszyć pracochłonność wielu zadań. W efekcie zmniejszy się poziom kosztów obsługi poszczególnych klientów.
Platforma B2B współpracuje bezpośrednio z Symfonią Forte, w wyniku czego tworzą się pożądane raporty finansowe dla Klientów firmy BT&A.

 

Zbudowany w BT&A system B2B wykorzystuje autorskie oprogramowanie DomDaty: WorkNET Smart oraz InForum BI Studio. Dodatkową zaletą rozwiązania jest możliwość nieograniczonego kształtowania przyszłej funkcjonalności oraz pełnej integracji z dowolnymi systemami finansowo księgowymi, ERP czy dowolnymi bazami danych.