Ferryt – zawiera szereg rozwiązań biznesowych dedykowanych dla określonych branż (np. obsługa kredytów, sprzedaż ubezpieczeń), jak i rozwiązań standardowych niezależnych od branży (np. e-Archiwum, obsługa kancelarii, windykacje).

Dowiedz się więcej
Narzędzia InForum BI Studio wspomagają procesy zarządcze i decyzyjne we wszystkich istotnych sferach działania współczesnego przedsiębiorstwa: zarządzania efektywnością operacyjną, planowania i budżetowania, controllingu, raportowania, analiz OLAP, zarządzania sprzedażą i marketingiem, kontrolą kluczowych wskaźników w organizacji.

Dowiedz się więcej

Narzędzia analityczne a obsługa klienta. Kilka słów po konferencji

Procesy obsługi klientów, kluczowe dla każdej organizacji komercyjnej, stają się coraz bardziej złożone. Przy obsłudze potencjalnych i obecnych klientów, procesów sprzedażowych i posprzedażowych wymagana jest jak największa rentowność. O dążeniu do pełnej automatyzacji firm w tym zakresie mówiliśmy na konferencji „Analityka biznesowa i procesy w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych”

Coraz więcej managerów zastanawia się nad poprawą wydajności procesów zachodzących w ich organizacjach. Swoje wątpliwości mogli oni rozwiać podczas prezentacji przedstawicieli DomData: Adama Janczewskiego, Product Managera i Pawła Krajewskiego, Dyrektora Handlowego.

Bez wsparcia narzędzi informatycznych, dostosowanych ściśle do potrzeb danego klienta, trudno myśleć o wysokiej efektywności działań. Na jakie cechy warto zwrócić uwagę przy wyborze platformy?

„Bez wątpienia wyróżnia się skalowalne rozwiązanie. Istotny jest silnik procesowy wzbogacony o moduły bazowe i integracyjne, a także perspektywa wykreowania i rozwoju nowych funkcjonalności.” – mówi Adam Janczewski.

„Obsługa jednego procesu w wielu kanałach przekłada się na skuteczność działań. Ważna jest też możliwość konfigurowania procesów przez użytkownika biznesowego, bez udziału dostawcy. W każdym momencie można szybko zareagować na pojawiającą się potrzebę biznesową. Wszystko to wpływa na krótki Time to Market dla nowych i modyfikowanych procesów, do którego klienci przykładają bardzo dużą wagę.” – uzupełnia Paweł Krajewski.

Dziękujemy za udział w konferencji, wysłuchanie prezentacji i zadawanie pytań przy naszym stoisku. Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach!

Kontakt
Imię i nazwisko*
Twój adres e-mail*
Firma
Telefon

* pole wymagane

Treść wiadomości

* pole wymagane

PolandEnglish