Ferryt CRM obejmuje swoim zakresem obszar zarządzania relacjami z klientami i prospektami dedykowane dla branży finansowej. Moduł organizuje bieżącą współpracę z klientami (CRM operacyjny) jak i pozwala na dokonywanie przetwarzań masowych.
System umożliwia również analizę procesów związanych ze sprzedażą i obsługą klientów/ prospektów, zapewnia dostęp do kompleksowej informacji o obecnym i potencjalnym kliencie, a także realizuje kampanie promocyjne.
Ferryt CRM zapewnia elastyczne tworzenie nowych ofert produktowych i modyfikowanie istniejących. Dzięki temu bank ma możliwość szybkiego dostosowania oferty do zmieniających się potrzeb rynku.
Moduł pozwala m.in. na:
Moduł umożliwia pozyskiwanie prospektów różnymi metodami i z różnych źródeł, m.in.:
Ferryt CRM umożliwia prowadzanie akcji marketingowych/sprzedażowych zgodnie z ustalonym procesem i przyjętym zakresem działań. Odbiorcy kampanii dobierani są zgodnie z założoną segmentacją i konfigurowalnymi algorytmami, które estymują szanse na udaną sprzedaż. W trakcie kampanii na bieżąco analizowana jest skuteczność działań w poszczególnych kanałach komunikacji. Pozwala to na szybkie wprowadzenie korekty w realizowanej kampanii. Poszczególne kampanie mogą być prowadzone ciągle, inicjowane czasowo lub są wynikiem wystąpienia określonych zdarzeń.
Wybrane operacje związane z obsługą klientów:
Posługując się intuicyjnym narzędziem można łatwo zdefiniować strukturę organizacyjną sprzedaży banku. W ramach tej czynności określa się role pracowników w procesie sprzedaży wraz z przydzieleniem rutynowych zadań i obowiązków.
Ferryt CRM umożliwia tworzenie m.in.:
Moduł umożliwia rozliczanie prowizji na podstawie różnych parametrów sprzedaży oraz przyjętych kryteriów, m.in.: