bg_logo_ferryt-210

CRM

Ferryt CRM obejmuje wybrane funkcje pakietu CRM dla branży finansowej, obejmującego zadania bieżącej pracy z klientami (CRM-Operacyjny) oraz możliwości prowadzenia analityki procesów związanych ze sprzedażą i obsługą klientów.

Ferryt CRM umożliwia zarządzanie strukturą organizacyjną sieci sprzedaży.

KONTAKT

Ferryt_CRM

Ferryt CRM oferuje:

  • Możliwość zdefiniowania struktury organizacyjnej sprzedaży
  • Możliwość zdefiniowania struktury stanowisk dla komórek organizacyjnych występujących w sieci sprzedaży
  • Definiowanie ról w strukturze oraz w procesach sprzedaży
  • Możliwość definiowania rutynowych zadań i obowiązków dla poszczególnych ról i stanowisk
  • Umożliwienie dostępu do danych gromadzonych w systemie dla podmiotów zewnętrznych poprzez zdefiniowanie odpowiednich uprawnień

Zarządzanie bazą klientów

  • Klient 360°
  • Rejestracja oraz przechowywanie danych o klientach (dane podstawowe i kontaktowe, typy: klient indywidualny, pracodawca klienta, klient instytucjonalny, przedstawiciele reprezentujący klienta, …).
  • Segmentacja klientów
  • Ewidencja, historia i zakres kontaktów z klientem, podejmowane działania sprzedażowe oraz w okresie obsługi posprzedażowej
  • Dane o produktach klienta (produkty rzeczywiste, produkty potencjalne)
  • Portfel moich klientów
  • Grupowanie klientów w teczki
  • Statusy klientów (stali klienci, nowi klienci, kontakty kwalifikowane, kontakty niekwalifikowane, utraceni klienci)
  • Gromadzenie informacji o klientach potencjalnych
  • Ankiety dla klienta (wyniki pojedynczej ankiety klienta, wyniki zbiorcze)

Zarządznie procesem sprzedaży

  • System wyposażony jest w workflow
  • System wyposażony jest w predefiniowany proces sprzedaży
  • Możliwość zmiany procesów predefiniowanych
  • Możliwość stworzenia nowych procesów sprzedaży i obsługi klienta
  • Możliwość generowania leadów poprzez „zaciąganie” danych ze źródeł zewnętrznych
  • Produkty skojarzone, cross-selling

Zarządzanie bazą produktów

  • Definiowanie dowolnej kategorii produktów
  • Dodawanie pól specyficznych dla danej kategorii przez uprawnionego użytkownika
  • Wyszukiwarka produktów
  • Porównywarka produktów umożliwiająca zestawienie najważniejszych cech produktów
  • Wydruk karty informacyjnej produktu

Operacyjne zarządzanie zadaniami w procesie sprzedaży

  • Przydzielanie zadań automatyczne (np. w wyniku kampani i „zaciągnięcia” danych o leadach z zewnętrznej bazy danych), poprzez przełożonego lub w wyniku samodzielnego wygenerowania leadu
  • Rejestracja zadań, pilnowanie terminów, śledzenie etapów realizacji zadań na poszczególnych krokach procesu
  • Monitorowanie pracy sprzedawców i/lub grup sprzedawców spółki: zadania, terminy
  • Kalendarze indywidualne sprzedawców z możliwością podglądu przez przełożonego
  • Zarządzanie przypomnieniami i eskalacjami
  • Zastępstwa

Akcje marketingowe

  • Przeprowadzanie akcji marketingowych z określonym workflow wykonywanych działań (np. zlecanie akcji marketingowych z poziomu centrali -> przekazanie do wykonania do komórki -> przypisanie osoby odpowiedzialnej za akcję -> rodzielenie zadań na osoby wykonujące działania -> realizacja zadań jednostkowych)
  • Możliwość importu danych z zewnętrznych źródeł danych
  • Analiza grupy odbiorców kampanii – liczebności grupy, obszaru, z którego grupa się wywodzi itp.
  • Przetworzenie danych klientów według określonych algorytmów w celu wyselekcjonowania segmentów lub grup klientów celem zaoferowania dedykowanego produktu/usługi
  • Automatyczne rozdzielanie zadań w ramach akcji
  • Kontrola wykonania zadań zleconych w ramach akcji marketingowych
  • Statusy prowadzonych akcji marketingowych i aktywności sprzedażowych
  • Korespondencja seryjna do klientów objętych wybraną kampanią

System rozliczania prowizji

  • Modelowanie reguł rozliczania prowizji oraz innych zaawansowanych mechanizmów przeliczeń danych.
  • Uwzględnienie struktury organizacyjnej w kreowaniu reguł rozliczających
  • Kalkulacja prowizji:
    • w oparciu o dane z systemu CRM oraz o dane źródłowe z innych systemów operacyjnych
    • na podstawie zaprojektowanych reguł rozliczeniowych
    • w sposób automatyczny lub na żądanie
  • Udostępnianie wyników obliczeń dla systemów raportowania, księgowania oraz wydruków
  • Dostęp do aktualnego stanu prowizji dla poszczególnych sprzedawców

Sprawozdawczość operacyjna, analityczna i zarządcza

  • Raporty / Prognozy sprzedaży oparte są na bieżąco prowadzonych aktywnościach sprzedażowych
  • Możliwość definiowania indywidualnych raportów analitycznych
  • Możliwość monitorowania pracy sprzedawców
  • Raporty predefiniowanie w systemie:
    • Wskaźnik efektywności sprzedaży
    • Raport sprzedaży realizowanej
    • Raport stopnia wykorzystania możliwości sprzedażowych
    • Raport prognozujący wielkość sprzedaży
    • Raport produktów skojarzonych
    • Raport nasycenia produktami
    • Raport wykonania planu sprzedaży
    • Raport z prowadzonych spraw sprzedażowych i marketingowych

Informacje (Baza wiedzy)

  • Sekcja informacyjna (dostęp do informacji o firmie, o rynku, rozporządzenia wewnętrzne, itp.)
  • Odnośniki do Intranetu lub innych stron internetowych
  • załączniki do akcji marketingowych lub spraw (aktywności) sprzedażowych
  • FAQ

Zobacz także

  • Zarządzanie procesami
  • Obsługa wniosków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwum elektroniczne
  • Workflow