W związku z ekspansją naszej firmy poszukujemy:

SEKRETARKI / ASYSTENTKI

Główne zadania:

  • samodzielna obsługa biura i sekretariatu,
  • koordynacja prac związana z terminowością realizacji zleceń,
  • sporządzanie raportów i sprawozdań oraz koordynacja obiegu dokumentów,
  • organizacja spotkań biznesowych i wyjazdów,
  • uczestnictwo w spotkaniach oraz prowadzenie i procesowanie notatek,
  • udział w realizowanych projektach,
  • wsparcie w tworzenie dokumentów projektowych i zarządczych,
  • przygotowywanie prezentacji,
  • dbanie o właściwą komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w firmie,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów,
  • umiejętność redagowania tekstów i tworzenia prezentacji,
  • doskonała organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu,
  • bardzo wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • pracę w nieustannie rozwijającej się firmie o europejskim zasięgu,
  • możliwość rozwoju umiejętności i podniesienia kwalifikacji,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w atmosferze partnerstwa i koleżeństwa.

Oferty (CV ze zdjęciem i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres:
DomData AG Sp. z o.o. ul. Strzeszyńska 73/75, 60-479 Poznań
lub e-mail: kadry@domdata.com w tytule wiadomości wskazując Nr ref. AG/01/05/2013.

Prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U.Nr 133 pozycja 883)”.