Ferryt Reklamacje umożliwia kompleksową obsługę wszystkich rodzajów zgłoszeń dokonywanych przez klienta: reklamacji, zapytań, dyspozycji, zleceń transakcji. Wszystkie czynności wykonywane są w jednym systemie z użyciem wielu kanałów komunikacji.
Dzięki zastosowaniu mechanizmów automatyzacji i kontroli nad wykonywaniem zadań, obsługa zgłoszeń może odbywać się zgodnie z przyjętym SLA i wymogami ustawowymi regulującymi maksymalny czas obsługi reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne mogą dotyczyć m.in. obszarów:
System pozwala na rejestrację i analizę zgłoszeń, zapewniając jednocześnie wysoki stopień automatyzacji czynności. Zastosowano mechanizmy przypisania personelu do obsługi zgłoszeń w zależności od wielu kryteriów decyzyjnych. System umożliwia tworzenie szablonów i generowanie dokumentów na podstawie danych z procesów. Rozwiązanie współpracuje z systemami księgowymi i back office i automatyzuje księgowanie transakcji.
Automatyzacja procesów oparta jest o silnik decyzyjny, który tworzy ranking reklamacji. Umożliwia on zarządzanie ścieżkami procesowania, kompetencjami decyzyjnymi pracowników i kategoryzacją zgłoszeń. Drzewa decyzyjne i karty scoringowe umożliwiają kolejkowanie zadań pracownikom. Dzięki zastosowanym w rozwiązaniu narzędziom możliwe jest skrócenie czasu obsługi zgłoszeń.
Moduł umożliwia składanie reklamacji za pomocą różnych kanałów kontaktu: