Ferryt – zawiera szereg rozwiązań biznesowych dedykowanych dla określonych branż (np. obsługa kredytów, sprzedaż ubezpieczeń), jak i rozwiązań standardowych niezależnych od branży (np. e-Archiwum, obsługa kancelarii, windykacje).

Dowiedz się więcej
Narzędzia InForum BI Studio wspomagają procesy zarządcze i decyzyjne we wszystkich istotnych sferach działania współczesnego przedsiębiorstwa: zarządzania efektywnością operacyjną, planowania i budżetowania, controllingu, raportowania, analiz OLAP, zarządzania sprzedażą i marketingiem, kontrolą kluczowych wskaźników w organizacji.

Dowiedz się więcej

Uchylamy rąbka tajemnicy eWniosku w ramach programu Rodzina 500+

DomData AG stworzyła system do obsługi wniosków o świadczenie wychowawcze z rządowego programu „Rodzina 500+”.

Opracowany przez DomDatę system nosi nazwę Ferryt eWniosek i został zbudowany jako uniwersalne rozwiązanie do obsługi procesów handlowych i posprzedażowych, realizowanych za pośrednictwem Internetu. Obecnie jego funkcjonalność została poszerzona tak, aby umożliwić bankom szybsze zbieranie dużej liczby wniosków o świadczenia wychowawcze z programu: „Rodzina 500+”.

Jak to działa?

Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o świadczenie wychowawcze logują się do systemu bankowości internetowej swojego banku, gdzie mogą skorzystać ze specjalnego formularza programu 500+. Formularz jest udostępniany także w aplikacjach mobilnych. Po wprowadzeniu niezbędnych informacji, dane wnioskującego trafiają do ministerialnego portalu Emp@tia, a dalej do właściwych organów administracji prowadzących wypłatę świadczeń. Po pozytywnej weryfikacji wniosków, przyznane świadczenia trafiają wprost na – określony podczas wypełniania formularza – rachunek klienta banku.

Jedną z bolączek, jakie trapią internetowe kanały komunikacji na linii: „urząd – obywatel” są bardzo skomplikowane formularze konieczne do wypełniania. Zresztą, często się zdarza, że w dokumentacji komercyjnych instytucji finansowych także pojawia się wiele niejasności. Dlatego od samego początku prac nad Ferrytem dążyliśmy do maksymalnego uproszczenia procesu składania wniosków.  W tym celu wyposażyliśmy nasze rozwiązanie m.in. w mechanizm „podpowiedzi” (ang. „tooltips”), które prezentowane są obok pól znajdujących się w formularzach – mówi Paweł Krajewski, Dyrektor Handlowy DomData AG. – To znacznie ułatwia bezbłędne wypełnianie zarówno wniosków, jak i niezbędnej dokumentacji, a przepływ informacji między bankami i ich klientami może odbywać się szybciej. W dodatku odbywa się to bez konieczności posługiwania się papierową wersją dokumentów. Ferryt eWniosek
z powodzeniem może być integrowany z dowolnym środowiskiem programistycznym banku. Natomiast samo wdrożenie oraz integracja np. z systemem bankowości elektronicznej, trwa krócej niż 30 dni
– zauważa P. Krajewski.

Kontakt
Imię i nazwisko*
Twój adres e-mail*
Firma
Telefon

* pole wymagane

Treść wiadomości

* pole wymagane

PolandEnglish