Usprawniamy zarządzanie jakością i procesami w Hanke Tissue Sp. z o.o.

Zakończyło się wdrożenie systemu klasy: Business Process Management w firmie Hanke Tissue Sp. z o.o.. Za projekt odpowiadała DomData AG.

W przypadku firmy Hanke Tissue, dostarczony przez DomDatę system będzie stanowił podstawowe narzędzie do obsługi obiegu firmowej dokumentacji, m.in. w zakresie rejestracji, poczty wchodzącej i wychodzącej, faktur, dokumentów związanych z wdrażanym w Hanke Tissue systemem zarządzania jakością ISO, a w kolejnym kroku rejestracji umów i aneksów. Dodatkowo, rozwiązanie do obiegu dokumentów zostało zintegrowane z systemem ERP „Comarch CDN XL”.

Naszym celem było  szeroko rozumiane usprawnienie wielu procesów związanych z obiegiem dokumentów w Hanke Tissue – mówi dyrektor handlowy w DomData AG: Grzegorz Joachimiak. Dzięki digitalizacji większości dokumentów, np. korespondencji, faktur, umów czy dokumentów ISO, nasz klient będzie mógł dokładniej kontrolować stan posiadanej dokumentacji, szybciej wprowadzać w niej konieczne zmiany i aktualizacje, a także zmniejszyć koszty utrzymania i rozmiary papierowych archiwów. Nie bez znaczenia jest też fakt, iż część procesów będzie mogła bazować tylko na dokumentach elektronicznych. To oznacza niższe zużycie papieru i krótszy czas przepływu informacji – dodaje G. Joachimiak.

Wdrażany obecnie system opiera się o dwa autorskie produkty DomDaty: Management Planet i WorkNET Smart Platform.