Bank BPS S.A. wybrał platformę Ferryt do automatyzacji kluczowych procesów biznesowych.

Umowa podpisana między Bankiem BPS a DomData dotyczy wdrożenia modułów Ferryt w obszarze procesów sprzedażowych inicjowanych kanałem Internet/mobile. Rozwiązanie znajdzie zastosowanie w procesach realizowanych przez Bank BPS, jak i Banki Spółdzielcze należące do Zrzeszenia BPS. System zoptymalizuje kluczowe dla Banków procesy związane z obsługą klientów indywidualnych. Szczególny nacisk będzie położony na maksymalną automatyzację oraz wysoką sprawność i efektywność działań realizowanych przez banki.

BPS to bank o wyjątkowym profilu działalności – łączy funkcje banku zrzeszającego 323 Banki Spółdzielcze oraz komercyjnego, obsługującego klientów indywidualnych, firmowych i instytucjonalnych. Grupa BPS to największe Zrzeszenie Banków Spółdzielczych w Polsce, a pod względem sumy bilansowej – jedna z 10 największych instytucji finansowych. Nasze rozwiązanie będzie wykorzystane do automatyzacji działań całego Zrzeszenia.

Zarówno system, jak i realizowane przedsięwzięcie muszą spełnić wysokie standardy. Projekt będzie wykonany w krótkim czasie, a rozwiązanie będzie dostosowane do zaawansowanych wymagań funkcjonalnych i technicznych. Celem naszego zespołu jest dostarczenie systemu spełniającego oczekiwania jakościowe Banku BPS i Banków Spółdzielczych oraz przekazanie wiedzy pozwalającej na obsługę i dalszy rozwój rozwiązania.