Procesy obsługi klientów, kluczowe dla każdej organizacji komercyjnej, stają się coraz bardziej złożone. Przy obsłudze potencjalnych i obecnych klientów, procesów sprzedażowych i posprzedażowych wymagana jest jak największa rentowność. O dążeniu do pełnej automatyzacji firm w tym zakresie mówiliśmy na konferencji „Analityka biznesowa i procesy w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych”

Coraz więcej managerów zastanawia się nad poprawą wydajności procesów zachodzących w ich organizacjach. Swoje wątpliwości mogli oni rozwiać podczas prezentacji przedstawicieli DomData: Adama Janczewskiego, Product Managera i Pawła Krajewskiego, Dyrektora Handlowego.

Bez wsparcia narzędzi informatycznych, dostosowanych ściśle do potrzeb danego klienta, trudno myśleć o wysokiej efektywności działań. Na jakie cechy warto zwrócić uwagę przy wyborze platformy?

„Bez wątpienia wyróżnia się skalowalne rozwiązanie. Istotny jest silnik procesowy wzbogacony o moduły bazowe i integracyjne, a także perspektywa wykreowania i rozwoju nowych funkcjonalności.” – mówi Adam Janczewski.

„Obsługa jednego procesu w wielu kanałach przekłada się na skuteczność działań. Ważna jest też możliwość konfigurowania procesów przez użytkownika biznesowego, bez udziału dostawcy. W każdym momencie można szybko zareagować na pojawiającą się potrzebę biznesową. Wszystko to wpływa na krótki Time to Market dla nowych i modyfikowanych procesów, do którego klienci przykładają bardzo dużą wagę.” – uzupełnia Paweł Krajewski.

Dziękujemy za udział w konferencji, wysłuchanie prezentacji i zadawanie pytań przy naszym stoisku. Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach!