Reklamacje to nieodłączna część relacji z klientem i jeden z najważniejszych testów jakości obsługi, zwłaszcza w bankowości, gdzie zaufanie to fundament długofalowej lojalności klientów.
Zapraszamy do obejrzenia webinaru, w którym Maciej Mikitów – Starszy Konsultant-Analityk Ferryt, udowadnia, że proces reklamacyjny może stać się realnym narzędziem budowania relacji – jeśli jest dobrze zaprojektowany, transparentny i szybki. Na konkretnym przykładzie zgłoszenia prezentuje krok po kroku, jak dzięki platformie low-code’owej Ferryt można znacząco usprawnić i zautomatyzować obsługę reklamacyjną.
W trakcie oglądania:
- Poznasz możliwości obsługi reklamacji niezależnie od kanału zgłoszenia.
- Zobaczysz, jak wygląda przykładowy proces reklamacji w praktyce – od złożenia wniosku przez klienta, przez analizę back-office, po wydanie decyzji i dyspozycji.
- Dowiesz się, w jaki sposób Ferryt wspiera pracowników banku poprzez automatyzację analizy wniosku, wydania decyzji oraz komunikacji z klientem.
- Zobaczysz, że automatyzacja procesów reklamacyjnych może stać się impulsem do usprawnienia procesów wewnętrznych.
Uzyskaj dostęp do webinaru
Aby uzyskać dostęp do nagrania, prosimy o wypełnienie formularza
Dlaczego warto obejrzeć webinar
Poznaj prelegentów

Maciej Mikitów
Starszy Konsultant-Analityk Ferryt
Specjalista z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży, głównie w sektorze bankowym. W DomData odpowiada za development formularzy i procesów na platformie Ferryt 2 oraz migrację rozwiązań z Ferryta 1. Wspiera działania sprzedażowe firmy, a także prowadzi warsztaty i szkolenia. Łączy wiedzę technologiczną z praktycznym podejściem do potrzeb biznesu.


