Reklamacje to nieodłączna część relacji z klientem i jeden z najważniejszych testów jakości obsługi, zwłaszcza w bankowości, gdzie zaufanie to fundament długofalowej lojalności klientów.

Zapraszamy do obejrzenia webinaru, w którym Maciej Mikitów – Starszy Konsultant-Analityk Ferryt, udowadnia, że proces reklamacyjny może stać się realnym narzędziem budowania relacji – jeśli jest dobrze zaprojektowany, transparentny i szybki. Na konkretnym przykładzie zgłoszenia prezentuje krok po kroku, jak dzięki platformie low-code’owej Ferryt można znacząco usprawnić i zautomatyzować obsługę reklamacyjną.

W trakcie oglądania:

  • Poznasz możliwości obsługi reklamacji niezależnie od kanału zgłoszenia.
  • Zobaczysz, jak wygląda przykładowy proces reklamacji w praktyce – od złożenia wniosku przez klienta, przez analizę back-office, po wydanie decyzji i dyspozycji.
  • Dowiesz się, w jaki sposób Ferryt wspiera pracowników banku poprzez automatyzację analizy wniosku, wydania decyzji oraz komunikacji z klientem.
  • Zobaczysz, że automatyzacja procesów reklamacyjnych może stać się impulsem do usprawnienia procesów wewnętrznych.

Uzyskaj dostęp do webinaru

Aby uzyskać dostęp do nagrania, prosimy o wypełnienie formularza



    Dlaczego warto obejrzeć webinar

    Zobaczysz, jak wygląda kompletny proces reklamacyjny Ferryt Banking Suite – na konkretnym przykładzie

    Dowiesz się, jak platforma Ferryt wspiera pracowników analizujących reklamacje – m.in. poprzez drzewa decyzyjne, scoring i dynamiczne generowanie odpowiedzi

    Poznasz korzyści z wielokanałowej obsługi zgłoszeń – od formularza online po tradycyjną korespondencję

    Przekonasz się, jak Ferryt ułatwia spełnianie wymagań regulacyjnych i porządkuje procesy wewnętrzne poprzez automatyzację przypisywania spraw i dyspozycji

    Dowiesz się, że elastyczne rozwiązania Ferryt można łatwo dostosować do potrzeb nie tylko sektora bankowego, ale też innych branż

    Poznaj prelegentów

    Maciej Mikitów

    Starszy Konsultant-Analityk Ferryt

    Specjalista z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży, głównie w sektorze bankowym. W DomData odpowiada za development formularzy i procesów na platformie Ferryt 2 oraz migrację rozwiązań z Ferryta 1. Wspiera działania sprzedażowe firmy, a także prowadzi warsztaty i szkolenia. Łączy wiedzę technologiczną z praktycznym podejściem do potrzeb biznesu.