Dostarczenie i wdrożenie systemów i rozwiązań w obszarze zarządzania procesami biznesowymi i wnioskami elektronicznymi dla mBank

Bankowość

mBank, jako lider bankowości cyfrowej w Polsce, postawił na automatyzację i cyfryzację procesów obsługi klienta. Współpracując z DomData, bank wdrożył nowoczesną platformę BPM oraz system wnioskowy, usprawniając procesowanie wniosków i obsługę klientów w kanałach cyfrowych. Efekt? Szybsza i bardziej efektywna bankowość online oraz mobile.

Skontaktuj się z nami

mBank, jako lider bankowości cyfrowej w Polsce, postawił na automatyzację i cyfryzację procesów obsługi klienta. Współpracując z DomData, bank wdrożył nowoczesną platformę BPM oraz system wnioskowy, usprawniając procesowanie wniosków i obsługę klientów w kanałach cyfrowych. Efekt? Szybsza i bardziej efektywna bankowość online oraz mobile.

Skontaktuj się z nami

Więcej o naszym kliencie

mBank S.A. to czwarty co do wielkości aktywów bank w Polsce, obsługujący 5,6 mln klientów detalicznych i 26 tys. firm. Jako ikona mobilności w polskiej bankowości, bank nieustannie inwestuje w rozwój cyfrowych rozwiązań. Wybór DomData jako dostawcy systemu BPM i rozwiązań do obsługi wniosków był kluczowym krokiem w strategii digitalizacji.

Wyzwania

mBank planował szeroko zakrojoną digitalizację procesów sprzedażowych i obsługi klienta. Pierwszym etapem było wdrożenie platformy BPM oraz cyfrowej obsługi procesów biznesowych w ciągu czterech miesięcy. Kolejne etapy obejmowały dalszą automatyzację procesów oraz integrację rozwiązań z systemami bankowymi, aby zapewnić spójną, wielokanałową obsługę klienta.

Poznaj nasze rozwiązanie

W ramach projektu w wymaganych terminach dostarczyliśmy i zainstalowaliśmy na środowiskach Banku platformę BPMS Ferryt wraz z systemem wnioskowym i procesami biznesowymi dostępnymi w różnych kanałach kontaktu. Dostosowaliśmy ‘layout’ ekranów systemu do standardów korporacyjnych mBanku i zaimplementowaliśmy wymagane przez Bank kontrolki funkcjonalne i wizualne. Przeprowadziliśmy analizy dla wskazanych przez Bank procesów biznesowych. Dostarczoną platformę zintegrowaliśmy z rozwiązaniami informatycznymi Banku, a system wnioskowy osadziliśmy w bankowości internetowej i mobilnej. Aktualnie oprócz serwisu i utrzymania cały czas rozwijamy kolejne procesy i wnioski dla banku, które są wykorzystywane w obszarach procesowania wniosków, sprzedaży i obsługi klienta (w tym kanale customer direct), posprzedaży, w placówkach Banku, back-office oraz komórkach pionu operacji.

Polecamy DomData jako solidnego dostawcę systemów do zarządzania procesami biznesowymi oraz wielokanałowej obsługi wniosków.

Dyrektor jednego z obszarów IT w mBank

Dzięki wdrożeniu platformy BPMS Ferryt, mBank znacząco usprawnił procesowanie wniosków, redukując czas i koszty obsługi. Automatyzacja procesów przełożyła się na sprawniejszą obsługę klientów i wyższą efektywność operacyjną.

Chcesz porozmawiać o swoim projekcie?

Wykorzystaj pełnię możliwości low-code i AI. Dołącz do liderów cyfrowej transformacji.

Skontaktuj się z nami