Dostarczenie i wdrożenie systemu do zarządzania wnioskami w kanałach Internet/mobile dla Getin Noble Bank
Getin Noble Bank poszukiwał systemu, który usprawni obsługę wniosków w kanałach internetowych i mobilnych. Współpraca z DomData zaowocowała wdrożeniem nowoczesnego rozwiązania, które zwiększyło efektywność procesów i poprawiło doświadczenie klientów. DomData dała się poznać jako partner aktywnie angażujący się w projekt, proponujący konstruktywne rozwiązania i błyskawicznie reagujący na potrzeby Banku.
Skontaktuj się z nami

Getin Noble Bank poszukiwał systemu, który usprawni obsługę wniosków w kanałach internetowych i mobilnych. Współpraca z DomData zaowocowała wdrożeniem nowoczesnego rozwiązania, które zwiększyło efektywność procesów i poprawiło doświadczenie klientów. DomData dała się poznać jako partner aktywnie angażujący się w projekt, proponujący konstruktywne rozwiązania i błyskawicznie reagujący na potrzeby Banku.

Więcej o naszym kliencie
Getin Noble Bank S.A. jest jednym z największych banków w Polsce z większościowym polskim kapitałem. Oferta Banku jest dostępna w ponad 300 oddziałach własnych i franczyzowych oraz szerokiej sieci pośredników. Klienci Getin Noble Banku mogą korzystać z nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej. Bank w swojej ofercie posiada produkty dla klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych oraz dużych korporacji. Getin Noble posiada 2,4 miliony klientów.
Wyzwania
Getin Noble Bank potrzebował systemu wielokanałowego do zarządzania wnioskami w kanałach Internet/mobile. System miał zapewnić przygotowanie wniosków, które umożliwią atrakcyjne przedstawienie oferty Banku i zwiększą skuteczność sprzedaży. Zaimplementowane nowe wnioski miały być dostępne w elektronicznych kanałach komunikacji z Klientami Banku.


Poznaj nasze rozwiązanie
W ramach projektu przeprowadziliśmy analizy dla wybranych przez Bank wniosków. Dostosowaliśmy layout wniosków do standardów korporacyjnych Banku. Zaimplementowaliśmy w systemie nowe kontrolki funkcjonalne i wizualne. Częścią projektu była również dostawa i instalacja wielokanałowego systemu wnioskowego na wskazanych przez Bank środowiskach. Wdrożone rozwiązanie zintegrowaliśmy z wybranymi systemami w Banku. Przeprowadziliśmy testy i wdrożenie produkcyjne procesów end-to-end. Aktualnie oprócz serwisu i utrzymania, rozwijamy wspólnie z bankiem kolejne wnioski i procesy.
Współpraca z DomData to więcej niż wdrożenie technologii – to partnerskie podejście i wspólne poszukiwanie najlepszych rozwiązań dla zmieniających się potrzeb Banku.
Getin Noble Bank
DomData wyróżniła się jako zaufany i zaangażowany partner, który aktywnie współpracował z Bankiem na każdym etapie projektu. Dzięki proaktywnej postawie i elastyczności, firma nie tylko dostarczała sprawdzone rozwiązania, ale również wspólnie z zespołem Banku wypracowywała najbardziej optymalne strategie. Szybka reakcja na pojawiające się potrzeby oraz gotowość do wdrażania niezbędnych zmian sprawiły, że współpraca przebiegała sprawnie i efektywnie, przyczyniając się do sukcesu całego przedsięwzięcia.
Chcesz porozmawiać o swoim projekcie?
Wykorzystaj pełnię możliwości low-code i AI. Dołącz do liderów cyfrowej transformacji.
Skontaktuj się z nami