Dostarczenie i wdrożenie systemu klasy BPM dla Banku Ma French Bank

Bankowość

Jak stworzyć nowoczesny, w pełni mobilny bank od podstaw? La Banque Postale zaufał DomData, aby dostarczyć elastyczną platformę do automatyzacji procesów. Dzięki wdrożeniu Ferryt BPM Ma French Bank zyskał zaawansowane narzędzie do obsługi klientów w kanałach online i mobile, usprawniając sprzedaż oraz procesy back office. Efekt? Sprawnie działający ekosystem bankowy, który wyznacza nowe standardy w bankowości cyfrowej.

Skontaktuj się z nami

Jak stworzyć nowoczesny, w pełni mobilny bank od podstaw? La Banque Postale zaufał DomData, aby dostarczyć elastyczną platformę do automatyzacji procesów. Dzięki wdrożeniu Ferryt BPM Ma French Bank zyskał zaawansowane narzędzie do obsługi klientów w kanałach online i mobile, usprawniając sprzedaż oraz procesy back office. Efekt? Sprawnie działający ekosystem bankowy, który wyznacza nowe standardy w bankowości cyfrowej.

Skontaktuj się z nami

Więcej o naszym kliencie

La Banque Postale, należący do grupy La Poste, to jeden z kluczowych graczy na francuskim rynku finansowym. . Bank posiada 10,5 miliona klientów indywidualnych oraz 354 tysiące klientów biznesowych. Celem La Banque Postale było otwarcie nowego w pełni mobilnego banku detalicznego. Francuski bank zlecił firmie DomData zadanie przygotowania systemu do zarządzania procesami biznesowymi dostosowanego do wymagań nowej instytucji, której nadano nazwę Ma Franche Bank.

Wyzwania

Nasze zadanie polegało na dostosowaniu platformy Ferryt, automatyzującej procesy biznesowe, do technicznych wymagań nowoczesnego banku. Konieczne było dostarczenie platformy, która umożliwiłaby firmie Accenture, będącej głównym integratorem projektu, zamodelowanie procesów biznesowych spełniających oczekiwania tworzonego banku. Dla powodzenia przedsięwzięcia konieczne było kompleksowego wsparcia dla wszystkich uczestników projektu.

Poznaj nasze rozwiązanie

Wdrożyliśmy platformę Ferryt spełniającą rygorystyczne wymagania banku, w obszarze wielokanałowej sprzedaży produktów finansowych i automatyzacji procesów back office. Dostosowaliśmy UI i świadczyliśmy aktywne wsparcie dla zespołów wdrożeniowych w zakresie konfiguracji platformy oraz optymalizacji przebiegu procesów. W oparciu o Ferryt zaimplementowano między innymi wnioski sprzedażowe i posprzedażowe. Wnioski zostały udostępnione klientom poprzez kanały Internet i mobile, które zintegrowano z bankowością internetową/mobilną MA FRENCH BANK.

Pracowaliśmy z DomData z dużym zaangażowaniem i mamy poczucie, że stworzyliśmy wartość unikalną na rynku francuskiej bankowości.

Project Manager wdrożenia systemu BPM w banku

Dzięki zaangażowaniu i wysokim kompetencjom zespołu DomData, wdrożenie zakończyło się sukcesem. Stworzyliśmy nowoczesne, elastyczne środowisko umożliwiające sprawną obsługę klientów w kanałach cyfrowych, a Ma French Bank zyskał solidne fundamenty do dalszego rozwoju na francuskim rynku bankowości mobilnej.

Chcesz porozmawiać o swoim projekcie?

Wykorzystaj pełnię możliwości low-code i AI. Dołącz do liderów cyfrowej transformacji.

Skontaktuj się z nami