Dostarczenie i wdrożenie systemu klasy BPMS do zarządzania procesami biznesowymi dla Nest Bank

Bankowość

Nest Bank potrzebował wydajnego narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych – od sprzedaży produktów po obsługę posprzedażową i back-office. Współpraca z DomData zaowocowała wdrożeniem nowoczesnej platformy BPMS Ferryt, która usprawniła zarządzanie procesami w różnych kanałach, zwiększając efektywność operacyjną Banku. DomData dała się poznać jako partner zaangażowany, proaktywnie poszukujący najlepszych rozwiązań oraz błyskawicznie reagujący na potrzeby i wyzwania stawiane przez Bank.

Skontaktuj się z nami

Nest Bank potrzebował wydajnego narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych – od sprzedaży produktów po obsługę posprzedażową i back-office. Współpraca z DomData zaowocowała wdrożeniem nowoczesnej platformy BPMS Ferryt, która usprawniła zarządzanie procesami w różnych kanałach, zwiększając efektywność operacyjną Banku. DomData dała się poznać jako partner zaangażowany, proaktywnie poszukujący najlepszych rozwiązań oraz błyskawicznie reagujący na potrzeby i wyzwania stawiane przez Bank.

Skontaktuj się z nami

Więcej o naszym kliencie

Historia banku sięga 1995 roku i rozpoczęła się od Westdeutsche Landesbank Polska S.A. Po wielu zmianach prawnych i rebrandingu od 2016 roku bank pod nazwą Nest Bank S.A. kieruje swoje produkty zarówno do klientów indywidulanych, jak i mikro przedsiębiorców. Nazwa Nest Bank wywodzi się z języka angielskiego, w którym słowo nest oznacza gniazdo. Właścicielem banku jest brytyjski fundusz kapitałowy AnaCap Financial Partners LLP. Nest Bank posiada na terenie kraju blisko 200 placówek.

Wyzwania

Nest Bank potrzebował platformy klasy BPMS do zarządzania procesami biznesowymi w różnych kanałach w obszarze sprzedaży produktów, obsłudze posprzedażowej oraz w części back-office.

Poznaj nasze rozwiązanie

W ramach zrealizowanego przedsięwzięcia dostarczyliśmy i zainstalowaliśmy autorską platformę Ferryt do zarządzania procesami biznesowymi oraz szynę danych (ESB). Przeprowadziliśmy analizy biznesowe dla wskazanych przez bank procesów. W kolejnych krokach/etapach projektu zaimplementowaliśmy i wdrożyliśmy szereg rozwiązań obsługujących front-end oddziałowy, procesy back-office oraz procesy w kanałach internetowym i mobilnym. Zakresem projektu objęte były moduły usprawniające działania Banku zarówno w obszarze obsługi przedsprzedażowej, wielokanałowych procesów sprzedażowych, jak i procesów posprzedażowych. Wdrożyliśmy portal dla pośredników finansowych, elektroniczne archiwum dokumentów oraz rozwiązania typu CRM. Dostarczyliśmy i wdrożyliśmy moduł do oceny ryzyka kredytowego (scoring/rating) oraz przeprowadziliśmy analizy i implementacje wybranych modeli ryzyka kredytowego. W oparciu o usługi zaimplementowane na szynie danych przeprowadziliśmy integracje platformy Ferryt z systemami funkcjonującymi w Banku oraz z usługami zewnętrznych dostawców. Aktualnie zajmujemy się utrzymaniem i optymalizacją wdrożonych w Banku systemów.

Automatyzacja procesów biznesowych to nie tylko oszczędność czasu, ale także droga do większej efektywności i innowacyjności.

Nest Bank

Po wdrożeniu produkcyjnym nowoczesna platforma BPMS znacząco zwiększyła efektywność operacyjną Nest Banku. Automatyzacja kluczowych procesów sprzedażowych i obsługowych pozwoliła na szybszą realizację spraw klientów, minimalizację kosztów operacyjnych oraz optymalizację wykorzystania zasobów. Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym bank zyskał lepszą kontrolę nad procesami biznesowymi, co przełożyło się na wyższą jakość obsługi oraz większą satysfakcję klientów.

Chcesz porozmawiać o swoim projekcie?

Wykorzystaj pełnię możliwości low-code i AI. Dołącz do liderów cyfrowej transformacji.

Skontaktuj się z nami