Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi procesów biznesowych dla BNP Paribas Bank Polska S.A.

BNP Paribas Bank Polska S.A. dążył do automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych, zwiększając efektywność pracy ponad 10 000 pracowników. DomData wdrożyła system klasy BPM oparty na platformie Ferryt, integrując go z ekosystemem bankowym. Rozwiązanie w modelu ‘System as Service’ usprawniło operacje, poprawiło obsługę klientów i zapewniło elastyczność działania. Po wdrożeniu system i rozwiązania w znacznym stopniu usprawniły i zautomatyzowały pracę banku w obszarach, w których zostały zastosowane. Dostęp do systemu mają pracownicy jednostek centralnych banku oraz sieci placówek.
Skontaktuj się z nami


BNP Paribas Bank Polska S.A. dążył do automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych, zwiększając efektywność pracy ponad 10 000 pracowników. DomData wdrożyła system klasy BPM oparty na platformie Ferryt, integrując go z ekosystemem bankowym. Rozwiązanie w modelu ‘System as Service’ usprawniło operacje, poprawiło obsługę klientów i zapewniło elastyczność działania. Po wdrożeniu system i rozwiązania w znacznym stopniu usprawniły i zautomatyzowały pracę banku w obszarach, w których zostały zastosowane. Dostęp do systemu mają pracownicy jednostek centralnych banku oraz sieci placówek.

Więcej o naszym kliencie
BNP Paribas jest największy bank strefy euro pod względem kapitalizacji giełdowej a także największym bankiem detalicznym we Francji z ponad 2200 oddziałami. Grupa kapitałowa BNP działa na terenie 72 krajów i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników. BNP Paribas Bank Polska S.A. posiada ponad 500 oddziałów i ponad 100 punktów obsługi klientów w całej Polsce. Z bogatej oferty Banku skorzystało już ponad 3,8 mln polskich klientów.
Wyzwania
BNP Paribas Bank Polska poszukiwał rozwiązania, które pozwoliłoby na automatyzację i optymalizację podstawowych procesów biznesowych realizowanych w organizacji. Z systemu miało korzystać ponad 10.000 pracowników centrali banku, sieci oddziałów i placówek. Rozwiązanie miało być udostępnione w modelu ‘System as Service’.


Poznaj nasze rozwiązanie
Zakres prac wykonanych przez DomData obejmował analizę funkcjonalną i techniczną, na podstawie których stworzono projekt wdrożenia i integracji rozwiązania w strukturach Banku. Rozwiązanie oparliśmy na platformie Ferryt, będącej system klasy BPM. Konsultanci DomData zaimplementowali i sparametryzowali wybrane procesy biznesowe zgodnie z wymaganiami Banku. Zaimplementowano również szablony, na podstawie których system automatycznie generuje dokumenty wychodzące. Całość rozwiązania została zintegrowana z systemami BNP Paribas Bank Polska oraz z systemami i usługami zewnętrznych dostawców. Na wybranych środowiskach wykonaliśmy instalację systemu i przeprowadziliśmy testy. Rozwiązanie utrzymujemy i serwisujemy w modelu ‘System as Service’ w ramach łączącej strony umowy outsourcingowej.
Po wdrożeniu system i rozwiązania w znacznym stopniu usprawniły i zautomatyzowały pracę banku w obszarach, w których zostały zastosowane.
Wiceprezes Zarządu Banku, Obszar Nowych Technologii i Cyberbezpieczeństwa
Wdrożenie systemu klasy BPM opartego na platformie Ferryt znacząco usprawniło i zautomatyzowało procesy biznesowe BNP Paribas Bank Polska S.A. Pracownicy centrali i sieci placówek zyskali szybki dostęp do nowoczesnego narzędzia, co poprawiło efektywność operacyjną oraz jakość obsługi klientów. Dzięki modelowi ‘System as Service’ bank otrzymał elastyczne i skalowalne rozwiązanie, w pełni zintegrowane z jego ekosystemem.
Chcesz porozmawiać o swoim projekcie?
Wykorzystaj pełnię możliwości low-code i AI. Dołącz do liderów cyfrowej transformacji.
Skontaktuj się z nami