Jesteśmy 250-osobową firmą działającą na rynku IT od 15 lat. Nasze projekty realizujemy w Polsce i na terenie krajów Unii Europejskiej. Jesteśmy autorem platformy procesowej Ferryt BPM oraz platformy analitycznej InForum. Z naszych rozwiązań korzystają m.in. najnowocześniejsze banki w Polsce.

Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemów informatycznych dla przedsiębiorstw w Polsce, Europie Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Jesteśmy autorem systemów optymalizujących realizację procesów biznesowych, obieg dokumentów, wspierających zarządzanie organizacją oraz dostawcą narzędzi analitycznych.

Zakres obowiązków:

  • Rozwój i optymalizacja warstwy front-endu (html, css, less, sass),
  • Analiza i serwis warstwy front-endu (html, css, less, sass),
  • Refaktoryzacja elementów interfejsu użytkownika,
  • Tworzenie i modyfikacja istniejących layoutów na podstawie makiet.

Wdrożenie pracownika to dla nas nie tylko przekazanie niezbędnej wiedzy programistycznej, ale także adaptacja w nowym środowisku, dlatego pierwsze miesiące pracy przebiegają stacjonarnie w firmie. 

Aplikuj do nas, jeśli:

  • znajomość metodologii BEM i CSS Modules
  • doświadczenie w tworzeniu architektury, komponentów UI i dystrybucji styli
  • dobrą znajomość nowoczesnego HTML i CSS (z preprocessorem SCSS)
  • świadomość i znajomość zagadnień związanych z semantyką znaczników HTML, WCAG i dobrymi praktykami w tworzeniu interfejsów graficznych
  • znajomość zagadnień związanych z RWD i Cross-browser
  • znajomość Gulp, Webpack,
  • doświadczenie w pracy z GIT 

Mile widziane:

  • znajomość technologii React.js i TypeScript.

Oczekujemy ofert od kandydatów zarówno z doświadczeniem dla określonych przez nas wymagań, jak i osób o mniejszym doświadczeniu, dla których praca w obszarze tworzenia aplikacji biznesowych może stać się wybraną ścieżką rozwoju.

Oferujemy:

  • Program polecenia pracowników.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Wygodna lokalizacja biura (przystanek Aleje Solidarności: Autobus: 168, 170, 171, 178, 183, 191 Tramwaj: 12, 14, 15, 16).
  • Dofinansowanie udziału w szkoleniach, kursach i konferencjach branżowych.
  • Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników.
  • Możliwość awansu.
  • Pracę hybrydową.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę Multisport.
  • Firmową biblioteczkę.
  • Parking rowerowy oraz prysznic.
  • Casual Dress code.
  • Dofinansowanie okularów.
  • Liczne integracje oraz eventy organizowane w firmie.
  • Udział w inicjatywach dobroczynnych.

Etapy rekrutacji:

  1. Weryfikacja przesłanych dokumentów.
  2. Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem danego działu.
  3. Rozmowa z Dyrektorem właściwej komórki organizacyjnej.
  4. Podpisanie umowy o pracę 😊!