Twój zakres obowiązków:
- Współpraca z niemieckojęzycznymi klientami w zakresie: wsparcia wdrożeniowego w codziennej pracy z naszymi systemami, identyfikowaniu potrzeb i oczekiwań klienta,
- Opracowywanie koncepcji rozwiązań biznesowo – informatycznych z zakresu automatyzacji procesów raportowania, rozwiązań klasy Management Information Systems i Planowania/Budżetowania oraz automatyzacji procesów biznesowych,
- Konfiguracja raportów, kokpitów menadżerskich i kostek OLAP oraz narzędzi low-code do automatyzacji procesów biznesowych,
- Przygotowanie źródeł danych dla raportów na podstawie baz SQL Server, Oracle, Plików Excel, Txt, CSV, a także bazy danych z SAP
- Budowanie narzędziami klasy low-code rozwiązań do Planowania i budżetowania,
- Dodawanie procesów zasilania danymi dla raportów i hurtowni danych,
- Planowanie i budowanie hurtowni danych.
Nasze wymagania:
- Jesteś absolwentem lub studentem 3-5 roku (preferowane studia na kierunku informatyka, matematyka lub ekonomia w obszarze ekonometrii/statystyki),
- Posługujesz się j. niemieckim na poziomie komunikatywnym (alternatywnie biegły język angielski),
- Umiesz myśleć analitycznie,
- Dysponujesz podstawową znajomością tematyki baz danych,
- Znasz język SQL w podstawowym zakresie lub umiejętność konfiguracji rozwiązań BI, lub poznałeś/aś inny język programowania,
- Umiesz pracować w zespole,
- Jesteś komunikatywny/a i lubisz kontakt z innymi osobami,
- Chcesz współpracować z osobami z rynków międzynarodowych.
Mile widziane:
- Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości i finansów przedsiębiorstw,
- Doświadczenie z wdrożeniami systemów klasy BI lub narzędzi kontrolingowych w zakresie raportowania i/lub budżetowania,
Wdrożenie pracownika to dla nas nie tylko przekazanie niezbędnej wiedzy programistycznej, ale także adaptacja w nowym środowisku, dlatego pierwsze miesiące pracy przebiegają stacjonarnie w firmie.
Oczekujemy ofert od kandydatów zarówno z doświadczeniem dla określonych przez nas wymagań, jak i osób o mniejszym doświadczeniu, dla których praca w obszarze tworzenia aplikacji biznesowych może stać się wybraną ścieżką rozwoju.
To oferujemy:
- Możliwość pracy hybrydowej/ zdalnej po osiągnięciu odpowiedniego poziomu samodzielności (po okresie próbnym).
- Program polecenia pracowników,
- Elastyczne godziny pracy,
- Wygodna lokalizacja biura (przystanek Aleje Solidarności: Autobus: 168, 170, 171, 178, 183, 191 Tramwaj: 12, 14, 15, 16),
- Kursy na platformie e-learningowej Udemy,
- Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Kartę Multisport,
- Firmową biblioteczkę,
- Parking rowerowy oraz prysznic,
- Casual Dress code.
- Dofinansowanie okularów,
- Liczne integracje oraz eventy organizowane w firmie,
- Udział w inicjatywach dobroczynnych.
Etapy rekrutacji:
- Weryfikacja przesłanych dokumentów.
- Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem danego działu.
- Rozmowa z Dyrektorem właściwej komórki organizacyjnej.
- Podpisanie umowy o pracę 🙂 !