Twoje zadania:
- Współpraca z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w obszarze terminów i zakresów przekazywanych zmian oprogramowania
- Raportowanie prac do odbiorców i kierownictwa firmy
- Współpraca z zespołami realizacyjnymi, zespołem wdrożeniowym, zespołem kontroli jakości w zakresie monitorowania i weryfikacji gotowości zmian planowanych do przekazania Klientom
- Monitoring procesu produkcji oprogramowania w ramach obsługiwanych zmian
- Prowadzenie projektów związanych z rozwojem oprogramowania
Aplikuj do nas, jeśli:
- Posiadasz udokumentowane doświadczenie w pracy w obszarze realizacji usług serwisowych w obszarze IT lub branży technicznej, również od strony użytkowników
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Umiesz budować pozytywne relacje z klientami
- Posiadasz wykształcenie wyższe o profilu technicznym lub ekonomicznym
- Jesteś komunikatywna/ komunikatywny, samodzielna/samodzielny i odpowiedzialna/odpowiedzialny za powierzone zadania
Oczekujemy ofert od kandydatów zarówno z doświadczeniem we wskazanych obszarach, jak i osób o mniejszym doświadczeniu, dla których praca we wsparciu technicznym w branży IT jest oczekiwaną ścieżką rozwoju zawodowego.
To oferujemy:
- Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i zdefiniowania indywidualnej ścieżki kariery
- Współpracę z największymi instytucjami w dynamicznie rozwijającej się branży finansowej
- Szkolenia prowadzone wewnętrznie i zewnętrznie
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania
- Współpracę z zespołami z doświadczeniem biznesowym i projektowym
- Interesujące wyzwania i zdobycie doświadczenia
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Firmowa biblioteka
- Program rekomendacji pracowników
- Inicjatywy dobroczynne
- Parking dla rowerów
- Zajęcia z j. angielskiego
- Prysznic
Etapy rekrutacji:
- Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem danego działu.
- Rozmowa z Dyrektorem właściwej komórki organizacyjnej.
- Podpisanie umowy o pracę