DOMDATA - Oferty pracy Service Manager
Service Manager
Twoje zadania:
- Kierowanie procesem dostarczania usług serwisu do Klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Mierzenie i optymalizacja procesu serwisu
- Zarządzanie umowami serwisowymi (weryfikowanie zakresu umów w stosunku do realizowanych zadań, monitoring realizacji umów)
- Budowanie dobrych relacji z Klientami, w tym obsługa eskalacji
- Raportowanie usług serwisowych do odbiorców i kierownictwa firmy
- Zarządzanie zespołem wsparcia serwisowego
- Współpraca z zespołem produkcji oprogramowania
Aplikuj do nas, jeśli:
- Posiadasz udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu usługami w obszarze IT lub branży technicznej
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Posiadasz udokumentowane doświadczenie w koordynacji i realizacji projektów dla klientów
- Posiadasz wykształcenie wyższe o profilu technicznym lub ekonomicznym
- Umiesz budować pozytywne relacje z klientami
To oferujemy:
- Możliwość elastycznego i twórczego podejścia do postawionych celów
- Współpracę z największymi instytucjami w dynamicznie rozwijającej się branży finansowej
- Szkolenia prowadzone wewnętrznie i zewnętrznie
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania
- Imprezy integracyjne i eventy budujące dobre relacje w zespołach
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Firmowa biblioteka
- Program rekomendacji pracowników
- Inicjatywy dobroczynne
- Parking dla rowerów
- Zajęcia z j. angielskiego
- Prysznic
Etapy rekrutacji:
- Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem danego działu.
- Rozmowa z Dyrektorem właściwej komórki organizacyjnej.
- Podpisanie umowy o pracę