Twoje zadania:

  • Kierowanie procesem dostarczania usług serwisu do Klientów zewnętrznych i wewnętrznych
  • Mierzenie i optymalizacja procesu serwisu
  • Zarządzanie umowami serwisowymi (weryfikowanie zakresu umów w stosunku do realizowanych zadań, monitoring realizacji umów)
  • Budowanie dobrych relacji z Klientami, w tym obsługa eskalacji
  • Raportowanie usług serwisowych do odbiorców i kierownictwa firmy
  • Zarządzanie zespołem wsparcia serwisowego
  • Współpraca z zespołem produkcji oprogramowania

Aplikuj do nas, jeśli:

  • Posiadasz udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu usługami w obszarze IT lub branży technicznej
  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Posiadasz udokumentowane doświadczenie w koordynacji i realizacji projektów dla klientów
  • Posiadasz wykształcenie wyższe o profilu technicznym lub ekonomicznym
  • Umiesz budować pozytywne relacje z klientami

To oferujemy:

  • Możliwość elastycznego i twórczego podejścia do postawionych celów
  • Współpracę z największymi instytucjami w dynamicznie rozwijającej się branży finansowej
  • Szkolenia prowadzone wewnętrznie i zewnętrznie
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania
  • Imprezy integracyjne i eventy budujące dobre relacje w zespołach

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Firmowa biblioteka
  • Program rekomendacji pracowników
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Parking dla rowerów
  • Zajęcia z j. angielskiego
  • Prysznic

Etapy rekrutacji:

  1. Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem danego działu.
  2. Rozmowa z Dyrektorem właściwej komórki organizacyjnej.
  3. Podpisanie umowy o pracę

Aplikuj teraz!