Jesteśmy 250-osobową firmą działającą na rynku IT od 15 lat. Nasze projekty realizujemy w Polsce i na terenie krajów Unii Europejskiej. Jesteśmy autorem platformy procesowej Ferryt BPM oraz platformy analitycznej Reporting+. Z naszych rozwiązań korzystają m.in. najnowocześniejsze banki w Polsce.

Zakres obowiązków

  • Administracja i zarządzanie serwerami WEBowymi i aplikacyjnymi (opartymi na technologiach Microsoft oraz Linux)
  • Instalacja, administracja i zarządzanie aplikacjami biznesowymi (bankowość internetowa, front-end oddziałowy, workflow)
  • Utrzymanie wysokiej dostępności i wydajności powierzonych systemów
  • Nadzór nad sprawnością eksploatacyjną administrowanych systemów, analiza błędów
  • Wsparcie dla użytkowników systemów informatycznych na III/II linii wsparcia
  • Udział w projektach realizowanych w sektorze finansowym

Wdrożenie pracownika to dla nas nie tylko przekazanie niezbędnej wiedzy programistycznej, ale także adaptacja w nowym środowisku, dlatego pierwsze miesiące pracy przebiegają stacjonarnie w firmie. 

Aplikuj do nas, jeśli

  • Posiadasz praktyczną wiedzę nt. znajomości systemów Microsoft Windows
  • Posiadasz praktyczną wiedzę nt. znajomości systemów Linux
  • Posiadasz podstawowe umiejętności zarządzania bazami danych SQL
  • Posiadasz podstawową wiedzę nt. znajomości technologii sieci LAN i WAN
  • Znasz język angielski
  • Jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna i gotowy/gotowa do podróży służbowych

Mile widziane

  • Znajomość systemów monitoringu usług
  • Doświadczenie w administrowaniu aplikacjami internetowymi
  • Znajomość technologii konteneryzacji (Docker, Kubernetes)
  • Znajomość środowiska chmurowego (Azure, AWS)

Oczekujemy ofert od kandydatów zarówno z doświadczeniem dla określonych przez nas wymagań, jak i osób o mniejszym doświadczeniu, dla których praca w obszarze tworzenia aplikacji biznesowych może stać się wybraną ścieżką rozwoju.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
  • Program polecenia pracowników
  • Elastyczne godziny pracy
  • Dofinansowanie udziału w szkoleniach, kursach i konferencjach branżowych,
  • Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,
  • Możliwość awansu
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Firmową biblioteczkę
  • Parking rowerowy oraz prysznic
  • Casual Dress code
  • Dofinansowanie okularów
  • Liczne integracje oraz eventy organizowane w firmie
  • Udział w inicjatywach dobroczynnych

Etapy rekrutacji

  1. Weryfikacja przesłanych dokumentów.
  2. Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem danego działu.
  3. Rozmowa z Dyrektorem właściwej komórki organizacyjnej.
  4. Podpisanie umowy o pracę 😊!

Aplikuj teraz!