Jesteśmy 250-osobową firmą działającą na rynku IT od 15 lat. Nasze projekty realizujemy w Polsce i na terenie krajów Unii Europejskiej. Jesteśmy autorem platformy procesowej Ferryt BPM oraz platformy analitycznej Reporting+. Z naszych rozwiązań korzystają m.in. najnowocześniejsze banki w Polsce.
Zakres obowiązków
- Administracja i zarządzanie serwerami WEBowymi i aplikacyjnymi (opartymi na technologiach Microsoft oraz Linux)
- Instalacja, administracja i zarządzanie aplikacjami biznesowymi (bankowość internetowa, front-end oddziałowy, workflow)
- Utrzymanie wysokiej dostępności i wydajności powierzonych systemów
- Nadzór nad sprawnością eksploatacyjną administrowanych systemów, analiza błędów
- Wsparcie dla użytkowników systemów informatycznych na III/II linii wsparcia
- Udział w projektach realizowanych w sektorze finansowym
Wdrożenie pracownika to dla nas nie tylko przekazanie niezbędnej wiedzy programistycznej, ale także adaptacja w nowym środowisku, dlatego pierwsze miesiące pracy przebiegają stacjonarnie w firmie.
Aplikuj do nas, jeśli
- Posiadasz praktyczną wiedzę nt. znajomości systemów Microsoft Windows
- Posiadasz praktyczną wiedzę nt. znajomości systemów Linux
- Posiadasz podstawowe umiejętności zarządzania bazami danych SQL
- Posiadasz podstawową wiedzę nt. znajomości technologii sieci LAN i WAN
- Znasz język angielski
- Jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna i gotowy/gotowa do podróży służbowych
Mile widziane
- Znajomość systemów monitoringu usług
- Doświadczenie w administrowaniu aplikacjami internetowymi
- Znajomość technologii konteneryzacji (Docker, Kubernetes)
- Znajomość środowiska chmurowego (Azure, AWS)
Oczekujemy ofert od kandydatów zarówno z doświadczeniem dla określonych przez nas wymagań, jak i osób o mniejszym doświadczeniu, dla których praca w obszarze tworzenia aplikacji biznesowych może stać się wybraną ścieżką rozwoju.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
- Program polecenia pracowników
- Elastyczne godziny pracy
- Dofinansowanie udziału w szkoleniach, kursach i konferencjach branżowych,
- Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,
- Możliwość awansu
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę Multisport
- Firmową biblioteczkę
- Parking rowerowy oraz prysznic
- Casual Dress code
- Dofinansowanie okularów
- Liczne integracje oraz eventy organizowane w firmie
- Udział w inicjatywach dobroczynnych
Etapy rekrutacji
- Weryfikacja przesłanych dokumentów.
- Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem danego działu.
- Rozmowa z Dyrektorem właściwej komórki organizacyjnej.
- Podpisanie umowy o pracę 😊!