Ferryt – zawiera szereg rozwiązań biznesowych dedykowanych dla określonych branż (np. obsługa kredytów, sprzedaż ubezpieczeń), jak i rozwiązań standardowych niezależnych od branży (np. e-Archiwum, obsługa kancelarii, windykacje).

Dowiedz się więcej
Narzędzia InForum BI Studio wspomagają procesy zarządcze i decyzyjne we wszystkich istotnych sferach działania współczesnego przedsiębiorstwa: zarządzania efektywnością operacyjną, planowania i budżetowania, controllingu, raportowania, analiz OLAP, zarządzania sprzedażą i marketingiem, kontrolą kluczowych wskaźników w organizacji.

Dowiedz się więcej
Ferryt FrontEnd

Ferryt FrontEnd

FUNKCJE PODSTAWOWE
>

  • Umożliwia na realizację operacji biznesowych
  • Obsługa wielu typów urządzeń (PC, tablety, smartfony)
  • Dostęp z różnych platform systemowych (iOS, android, Windows)
  • Zapewnia dostęp do danych i dokumentów klienta
  • Użytkownicy systemu: pracownicy wewnętrzni, doradcy klienta,
    partnerzy zewnętrzni, klienci, pracownicy mobilni, management
  • Funkcje operacyjne:
  • > listy zadań/spraw
    > kalendarz
    > przypomnienia i alerty
    > analizy i raporty
    > konfigurowalna wyszukiwarka

PORTAL
>

  • Dostępny poprzez przeglądarkę internetową
  • UI/UX zgodny z najnowszymi trendami
  • Poszczególne sekcje w postaci widgetów
  • Wykorzystywany przez: pracowników wewnętrznych, doradców klienta,
    partnerów zewnętrznych, contact center
  • Układ portalu jest zależny od typu użytkownika
  • Obsługuje RWD
  • Możliwość definiowania ustawień osobistych
  • Szerokie możliwości konfiguracji formy prezentacji

MOBILE
>

  • Jest odpowiednikiem portalu dla urządzeń mobilnych
  • Dostęp z różnych platform systemowych (iOS, Android, Windows)
  • Prezentacja danych dostosowana do urządzeń mobilnych
  • UI/UX zgodny z najnowszymi trendami
  • Procesowanie z wykorzystaniem wizzardów
  • Wykorzystywany przez: klientów, doradców , partnerów zewnętrznych,
    pracowników terenowych, służby techniczne, management
  • Układ ekranu zależny od typu użytkownika
  • Możliwość definiowania ustawień osobistych

KORZYŚCI
>

  • Jednolity interfejs użytkownika dla wszystkich zastosowań
  • Brak konieczności przełączania pomiędzy systemami
  • Wyższa jakość pracy personelu wewnętrznego i partnerów
  • Możliwość realizacji wielu zadań równolegle
  • Wykorzystanie różnych kanałów komunikacji i dystrybucji
  • Obniżenie kosztów i ryzyka operacyjnego

Kontakt
Imię i nazwisko*
Twój adres e-mail*
Firma
Telefon

* pole wymagane
Wysyłając wiadomość zgadzasz sie na warunki opisane na stronie Polityka Prywatności & Cookies.

Treść wiadomości

* pole wymagane

PolandEnglish