Inteligentna i automatyczna  obsługa zgłoszeń  klientów Inteligentna i automatyczna  obsługa zgłoszeń  klientów

Inteligentna i automatyczna obsługa zgłoszeń klientów

Proces reklamacyjny oparty na Ferryt to kompleksowe rozwiązanie do obsługi wszelkiego rodzaju zgłoszeń – reklamacji, zapytań – w sposób szybki, uporządkowany i zgodny z regulacjami prawnymi. Dzięki pełnej automatyzacji i integracji z systemami bankowymi zapewniasz klientom błyskawiczne rozpatrywanie spraw, a swojej instytucji redukcję kosztów operacyjnych. Maksymalnie prosty, szybki, transparentny oraz zapewniający indywidualne podejście do każdego klienta proces, jest kluczem do otrzymania pozytywnych opinii.

System umożliwia składanie reklamacji za pośrednictwem różnych kanałów kontaktu, w tym Call Center, czatu, formularzy internetowych, bankowości elektronicznej, w formie pisemnej oraz bezpośrednio w placówkach. Z naszym rozwiązaniem w pełni kontrolujesz proces obsługi reklamacji, zarządzając nim zgodnie z wewnętrznymi procedurami i SLA.

 

Kompleksowa obsługa różnych typów reklamacji

  • Reklamacje dotyczące produktów
  • Rozliczenia i płatności
  • Procedury i regulacje
  • Funkcjonowanie systemów i urządzeń
  • Kwestie bezpieczeństwa
  • Incydenty i awarie
  • Jakość świadczonych usług
  • Inne

Pełna automatyzacja procesów reklamacyjnych

Dzięki wdrożeniu procesu reklamacyjnego w systemie Ferryt Twój bank może w pełni zautomatyzować rejestrację, analizę i obsługę zgłoszeń, minimalizując ręczne operacje i skracając czas odpowiedzi.

  • Automatyczne przypisywanie spraw do odpowiednich zespołów w oparciu o poziom kompetencji pracowników oraz pilności i kategorii zgłoszenia
  • Dynamiczne generowanie dokumentów i szablonów odpowiedzi na podstawie zebranych danych
  • Integracja z systemami bankowymi i księgowymi, automatyczne księgowanie transakcji oraz pełna zgodność z regulacjami

Wsparcie decyzji reklamacyjnych

Dzięki zaawansowanemu silnikowi decyzyjnemu, proces reklamacyjny oparty o Ferryt automatycznie analizuje, klasyfikuje i nadaje priorytety zgłoszeniom, zapewniając błyskawiczną i skuteczną obsługę.

  • Ranking reklamacji – inteligentne algorytmy określają priorytet zgłoszeń, kierując je do odpowiednich specjalistów
  • Zarządzanie ścieżkami procesowania – system automatycznie dopasowuje przebieg obsługi do rodzaju reklamacji i kompetencji pracowników
  • Fast Track/Szybka ścieżka – w przypadku standardowych reklamacji możliwość ich kompleksowej obsługi już na etapie zgłoszenia
  • Drzewa decyzyjne i scoring – efektywne kolejkowanie spraw pozwala na optymalizację pracy zespołów i redukcję czasu obsługi

Wielokanałowa obsługa

Dzięki wdrożeniu rozwiązaniu reklamacji opartemu na Ferryt, Twoi klienci mogą składać zgłoszenia w najwygodniejszy dla siebie sposób:

  • elektronicznie – poprzez wnioski internetowe, e-doręczenia, bankowość elektroniczną
  • call center / chat
  • tradycyjnie – pisemnie lub osobiście w placówce

Zintegrowana komunikacja pozwala na bieżące powiadamianie klientów o statusie ich zgłoszenia, a pełna cyfryzacja eliminuje konieczność ręcznego procesowania dokumentów.

 

Reklamacje w bankowości-2

Zyskaj przewagę dzięki nowoczesnemu procesowi reklamacyjnemu wspieranemu przez Ferryt

Szybka i wygodna obsługa oraz wielokanałowa komunikacja

Inteligentne zarządzanie reklamacją i zaawansowana automatyzacja decyzji

Analiza zgłoszeń i tworzenie rankingu reklamacji

Integracja z systemami bankowymi oraz automatyczne księgowanie transakcji

Pełna archiwizacja i raportowanie

Współpraca z systemami front-end i zarządzania uprawnieniami użytkowników

Chcesz porozmawiać o swoim projekcie?

Wykorzystaj pełnię możliwości low-code i AI. Dołącz do liderów cyfrowej transformacji.

Skontaktuj się z nami