Skorzystaj z procesów, które zwiększą szybkość i automatyzację czynności związanych z obsługą klienta. Dzięki zastosowaniu modułu możliwa będzie kompleksowa obsługa procesów posprzedażowych i dyspozycji. System wyeliminuje błędy związane z wykonywaniem czynności i operacji manualnych.
Przekonaj się jak szybko możesz obsługiwać swoich klientów, redukując przy tym koszty i ryzyko operacyjne, a jednocześnie budując dobry wizerunek banku.
Moduł umożliwia prowadzenie pełnej obsługi posprzedażowej klientów z użyciem wielu kanałów komunikacji. Procesy automatyzujące czynności rutynowe wspierają personel banku w trakcie obsługi zgłoszeń klientów, a także aktywne działania związane ze sprzedażą dodatkowych produktów. Zastosowane mechanizmy kontroli eliminują błędy w obsłudze, a silnik decyzyjny zwiększa szybkość rozpatrywania spraw.
Procesy dostarczane w ramach modułu służą, m.in. do:
System umożliwia szybkie i elastyczne wprowadzanie wnioskowanych przez klienta zmian w posiadanych przez niego produktach. Przesłana dyspozycja jest kierowana automatycznie do osoby odpowiedzialnej za obszar, którego dotyczy zgłoszenie. Zgłoszone przez klienta dyspozycje mogą dotyczyć:
Dyspozycja wraz z przebiegiem obsługi jest zachowywana w historii kontaktów z bankiem zapewniając audytowalność procesu.