Ferryt Partner/Pośrednik to rozwiązanie do zarządzania współpracą z partnerami biznesowymi i pośrednikami. Umożliwia tworzenie i rozwijanie sieci pośredników, wspierając ich onboarding poprzez zautomatyzowane procesy dostępne w wielu kanałach.
Z naszymi rozwiązaniami pośrednicy zyskują dedykowany portal do realizacji procesów sprzedażowych i posprzedażowych, który jest w pełni zintegrowany z wewnętrznymi systemami przedsiębiorstwa. Narzędzie jest kompatybilne również z systemami zewnętrznymi i dostępne na urządzeniach mobilnych, co zapewnia elastyczność działania.
Nasze rozwiązanie wspiera zarządzanie siecią partnerów i pośredników, oferując elastyczną kontrolę nad strukturą i użytkownikami. Automatyczny onboarding nowych partnerów odbywa się za pomocą internetowego wniosku składanego przez kontrahenta lub opiekuna sieci sprzedaży. System zapewnia automatyczną weryfikację podmiotów w zewnętrznych źródłach danych.
Dedykowany portal umożliwia pośrednikom dostęp do narzędzi wspierających sprzedaż i obsługę klientów. Pozwala na uruchamianie wniosków sprzedażowych, sprawdzanie listy złożonych wniosków czy zgłoszeń reklamacji. Portal zapewnia także dostęp do informacji o aktualnie dostępnych produktach, bazy wiedzy, raportów i rozliczeń.
Umożliwia definiowanie nowych produktów i ofert, a także ich bieżące modyfikowanie. Produkty można przypisywać do wybranych partnerów/pośredników, co pozwala na elastyczne zarządzanie ofertą.
Obsługuje pełny proces wniosków sprzedażowych, od ich składania przez pośredników, aż po edycję danych i finalizację umów.
Obsługuje kompleksowe rozliczenia prowizji, zarówno rzeczywiste, jak i symulacyjne. System pozwala konfigurować parametry mające wpływ na wyliczenia prowizji, dystrybuować rozliczenia do pośredników oraz wyświetlać dane w widżecie użytkownika.
Zapewnia wsparcie operacyjne partnerom i pośrednikom, udostępniając bazę wiedzy, materiały szkoleniowe, moduł komunikacji dwustronnej, powiadomienia oraz procesy service desk.
Dostarcza zautomatyzowane raporty sprzedażowe, pozwalające na monitorowanie pracy partnerów i pośredników. Dane te umożliwiają analizę efektywności sprzedaży, kosztów oraz realizacji umów, co wspiera bieżące zarządzanie jakością działań.
Obsługa reklamacji umożliwia pośrednikom zgłaszanie nieprawidłowości, takich jak błędne wyliczenia prowizji czy niewłaściwe przypisanie wynagrodzeń. Zgłoszenia uwzględniają szczegóły wniosków, prowizji oraz odniesienia do zapisów umów.