Obsługa partnerów
i pośredników

Ferryt Partner/Pośrednik to rozwiązanie do zarządzania współpracą z partnerami biznesowymi i pośrednikami. Umożliwia tworzenie i rozwijanie sieci pośredników, wspierając ich onboarding poprzez zautomatyzowane procesy dostępne w wielu kanałach.

Z naszymi rozwiązaniami pośrednicy zyskują dedykowany portal do realizacji procesów sprzedażowych i posprzedażowych, który jest w pełni zintegrowany z wewnętrznymi systemami przedsiębiorstwa. Narzędzie jest kompatybilne również z systemami zewnętrznymi i dostępne na urządzeniach mobilnych, co zapewnia elastyczność działania.

Zobacz zastosowanie modułu

Zastosowanie

Zarządzanie siecią partnerską
Zarządzanie siecią partnerską

Nasze rozwiązanie wspiera zarządzanie siecią partnerów i pośredników, oferując elastyczną kontrolę nad strukturą i użytkownikami. Automatyczny onboarding nowych partnerów odbywa się za pomocą internetowego wniosku składanego przez kontrahenta lub opiekuna sieci sprzedaży. System zapewnia automatyczną weryfikację podmiotów w zewnętrznych źródłach danych.

Portal Pośrednika/Partnera
Portal Pośrednika/Partnera

Dedykowany portal umożliwia pośrednikom dostęp do narzędzi wspierających sprzedaż i obsługę klientów. Pozwala na uruchamianie wniosków sprzedażowych, sprawdzanie listy złożonych wniosków czy zgłoszeń reklamacji. Portal zapewnia także dostęp do informacji o aktualnie dostępnych produktach, bazy wiedzy, raportów i rozliczeń.

Konfiguracja produktów i ofert
Konfiguracja produktów i ofert

Umożliwia definiowanie nowych produktów i ofert, a także ich bieżące modyfikowanie. Produkty można przypisywać do wybranych partnerów/pośredników, co pozwala na elastyczne zarządzanie ofertą.

Procesy sprzedażowe
Procesy sprzedażowe

Obsługuje pełny proces wniosków sprzedażowych, od ich składania przez pośredników, aż po edycję danych i finalizację umów.

Rozliczanie prowizji
Rozliczanie prowizji

Obsługuje kompleksowe rozliczenia prowizji, zarówno rzeczywiste, jak i symulacyjne. System pozwala konfigurować parametry mające wpływ na wyliczenia prowizji, dystrybuować rozliczenia do pośredników oraz wyświetlać dane w widżecie użytkownika.

Baza wiedzy
Baza wiedzy

Zapewnia wsparcie operacyjne partnerom i pośrednikom, udostępniając bazę wiedzy, materiały szkoleniowe, moduł komunikacji dwustronnej, powiadomienia oraz procesy service desk.

Analizy i raportowanie
Analizy i raportowanie

Dostarcza zautomatyzowane raporty sprzedażowe, pozwalające na monitorowanie pracy partnerów i pośredników. Dane te umożliwiają analizę efektywności sprzedaży, kosztów oraz realizacji umów, co wspiera bieżące zarządzanie jakością działań.

Obsługa reklamacji
Obsługa reklamacji

Obsługa reklamacji umożliwia pośrednikom zgłaszanie nieprawidłowości, takich jak błędne wyliczenia prowizji czy niewłaściwe przypisanie wynagrodzeń. Zgłoszenia uwzględniają szczegóły wniosków, prowizji oraz odniesienia do zapisów umów.

Wybrane funkcje modułu

  • dodanie partnera do sieci sprzedaży
  • modyfikowanie struktury pośredników
  • definiowanie ról i uprawnień użytkowników
  • konfiguracja oferty indywidualnej dla partnera
  • złożenie wniosku sprzedażowego
  • wyliczenie zdolności kredytowej klienta
  • wyliczenie prowizji dla danego partnera lub sieci sprzedaży za dany okres
  • złożenie reklamacji przez pośrednika
  • generowanie raportów sprzedażowych i prowizyjnych
  • dystrybucja informacji sprzedażowych i organizacyjnych
  • obsługa z urządzeń mobilnych
  • generowanie wydruków dokumentów
  • wymiana danych z innymi systemami z wykorzystaniem API
  • historyzacja wykonanych czynności

Skontaktuj się z Nami!