Posprzedażowa obsługa klienta

Zwiększ efektywność obsługi klienta dzięki automatyzacji procesów posprzedażowych. Nasze rozwiązanie eliminuje błędy manualne i pozwala na szybszą obsługę zgłoszeń, jednocześnie redukując koszty operacyjne. Korzystając z zaawansowanych mechanizmów automatyzacji, nie tylko poprawisz wydajność, ale także zbudujesz pozytywny wizerunek swojej firmy.

Obsługa posprzedażowa
Obsługa posprzedażowa

Obsługa posprzedażowa wspiera wielokanałową komunikację z klientami, automatyzując rutynowe zadania i pomagając w sprzedaży dodatkowych produktów. Mechanizmy kontroli minimalizują błędy, a zaawansowany silnik decyzyjny przyspiesza rozpatrywanie zgłoszeń.

Dostępne procesy obejmują m.in.:

• obsługę reklamacji
• zarządzanie portfelem produktów klienta
• sprzedaż dodatkowych produktów (cross-selling, up-selling)

Wybrane funkcje modułu

  • przeprowadzenie procesu reklamacyjnego
  • wydłużenie okresu kredytowania
  • zawieszenie spłat
  • konsolidacja kredytów
  • wydanie potwierdzenia spłaty
  • konsolidacja lokat
  • sprzedaż kredytu gotówkowego
  • sprzedaż ubezpieczenia do kredytu

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami przez e-mail, telefon lub formularz kontaktowy.
Chętnie Ci pomożemy!

+48 61 849 70 01
home@domdata.com