Umożliwia skuteczne zarządzanie całym procesem sprzedaży produktów, dostosowując się do indywidualnych potrzeb Twojej organizacji. Oferuje szerokie możliwości ich modyfikacji, aby odpowiadały na aktualne trendy rynkowe. Dzięki temu Twoje produkty są prezentowane w atrakcyjnej formie w różnych kanałach komunikacji, a zautomatyzowane procesy sprawnie obsłużą złożone wnioski.
Platforma rejestruje szczegółowe statystyki dotyczące wniosków, interakcji na stronach i w formularzach. Dzięki tym danym zyskujesz wgląd w to, które sekcje formularzy są wypełniane najwolniej oraz które pola generują najwięcej błędów walidacyjnych. Pozwala to na optymalizację procesów i lepsze projektowanie formularzy w przyszłości.
Platforma sprzedażowa łatwo integruje się z systemami back-office oraz front-end, co umożliwia dynamiczne dopasowanie treści formularzy do parametrów produktów, kampanii promocyjnych czy działań cross-selling.
Integracje obejmują m.in.:
Moduł wspiera tworzenie pozytywnych doświadczeń użytkownika z Twoją organizacją (customer journey). Umożliwia udostępnienie klientowi spersonalizowanego systemu dostosowanego do jego preferencji i oferowanie produktów spełniających jego potrzeby.