Zwiększ skuteczność interakcji z klientami i rozwiń swoje kanały komunikacji dzięki platformie wnioskowej Ferryt. To nowoczesne narzędzie, które odblokuje i usprawni Twoje internetowe oraz mobilne kanały kontaktu z klientami, niezależnie od branży, w której działasz.
Współcześni konsumenci oczekują, że większość spraw będą mogli załatwić samodzielnie, korzystając z kanałów cyfrowych. Oferowane rozwiązania muszą być intuicyjne i łatwo dostępne bez potrzeby wsparcia ze strony konsultantów. Dzięki platformie Ferryt zapewnisz swoim klientom prostą i skuteczną samoobsługę online, która pozwoli na szybką i wygodną realizację procesów.
Tworzenie i modyfikowanie formularzy za pomocą Ferryt jest niezwykle proste, nawet bez umiejętności programowania. Dzięki intuicyjnym narzędziom typu drag-and-drop, możesz szybko budować i wdrażać wnioski oraz testować ich działanie w czasie rzeczywistym. Ferryt oferuje szeroki wachlarz wizualnych komponentów, które ułatwiają tworzenie funkcjonalnych formularzy zgodnych z najlepszymi praktykami UX/UI.
Jeśli Twoja firma nie posiada wewnętrznego zespołu UX/UI, DomData wesprze Cię kompleksowym doświadczeniem projektowym. Współpraca z naszymi ekspertami pozwoli Ci na stworzenie unikalnych formularzy, które wyróżnią się na tle konkurencji i w pełni odzwierciedlą wartości Twojej marki.
Wnioski Ferryt działają w pełni omnikanałowo. Proces rozpoczęty w jednym kanale, np. na smartfonie, może być kontynuowany przez inne kanały – telefonicznie, w Call Center lub stacjonarnie. Ta elastyczność pozwala na płynne kontynuowanie procesów i eliminację przeszkód w ich realizacji.
Ferryt oferuje pełen wgląd w statystyki i analizy dotyczące obsługi formularzy w czasie rzeczywistym. Dzięki temu możesz monitorować, w których etapach procesy trwają najdłużej, gdzie użytkownicy napotykają trudności oraz jakie sekcje wymagają optymalizacji, aby usprawnić ich wypełnianie.