Udział w tworzeniu projektów w zakresie internetowych kanałów marketingowych (strona internetowa, kampanie mailingowe, rozwój nowych funkcjonalności z obszaru online)
Budowa contentu marketingowego
Monitorowanie działań konkurencji i analiza rynku
Pomoc w organizacji sesji zdjęciowych, współtworzenie filmów promocyjnych, realizowanie wywiadów z klientami, organizacja webinariów
Opracowywanie treści materiałów informacyjnych i marketingowych
Tworzenie artykułów branżowych
Współpraca z partnerami zagranicznymi w powyższym zakresie
Obsługa kampanii Google Ads
Współpraca z podwykonawcami
Nasze wymagania:
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Doświadczenie i znajomość zasad efektywnego prowadzenia marketingu internetowego
Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność inicjowana niestandardowych rozwiązań i kreatywność
Podstawowa znajomość Google Ads, Google Analytics i narzędzia WordPress
Znajomość narzędzi do tworzenia grafik (np. Figma, Canva)
Znajomość języka angielskiego, na poziomie min. B2
Mile widziane:
Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem