Chcesz poprawić i rozszerzyć interakcje z Twoimi klientami lub pozyskać nowych? Masz wiele pomysłów jednak nie wiesz jak wdrożyć je w życie? Skorzystaj z platformy wnioskowej Ferryt, dzięki czemu odblokujesz i udrożnisz Twój internetowy / mobilny kanał interakcji z klientami.
Ferryt pozwoli Ci szybko i bez konieczności angażowania kompetencji IT stworzyć i wdrożyć wnioski internetowe / mobilne, przy pomocy których komunikacja z klientami będzie bardziej nowoczesna, szybsza oraz z wykorzystaniem wyjątkowych doświadczeń UX/UI.
Klienci indywidualni oraz podmioty gospodarcze oczekują, że większość spraw „do załatwienia” z bankiem uda się zrealizować bezobsługowo korzystając z kanałów internet / mobile.
Oczekują przy tym, że wnioski lub inne narzędzia informatyczne udostępnione przez bank będą na tyle proste i intuicyjne, że taka „samoobsługa” będzie rzeczywiście możliwa bez konieczności dodatkowej komunikacji z doradcami banku. Cel ten osiągniesz dzięki zastosowaniu wniosków Ferryt!
Tworzenie i modyfikowanie wniosków z wykorzystaniem Ferryt jest proste. Nie musisz być programistą aby taki wniosek samodzielnie stworzyć i wdrożyć go produkcyjnie. Ferryt udostępnia szeroką gamę kontrolek wizualnych, których umieszczenie na ekranie poprzez drag‑and‑drop daje Ci możliwość natychmiastowego sprawdzenia działania wniosku.