Chcesz wprowadzić omnikanałową obsługę klientów?
Zależy Tobie na sprawnym zarządzaniu procesami typu „customer self-service?
Chcesz zoptymalizować obsługę w placówce bankowej, contact center oraz współpracę z pośrednikami?
Wdrażając rozwiązania w oparciu o Platformę Ferryt zwiększysz liczbę kanałów interakcji z klientami i spełnisz indywidualne potrzeby klienta w kontakcie z bankiem.
Nasze rozwiązania zapewniają skuteczne i ergonomiczne metody obsługi klienta dla pracowników własnych lub zewnętrznych, pośredników oraz w zakresie samodzielnej obsługi przez klienta („self-service”, „direct sales”). Dla każdego z kanałów Ferryt udostępnia interfejs użytkownika lub dedykowany front-end dopasowany do jego profilu pracy.
Niezależnie od tego w jaki sposób klient rozpoczął zakup produktu lub procesowanie operacji, proces ten może być kontynuowany w innym kanele obsługi (np. rozpoczęcie z bankowości internetowej, a kontynuacja w placówce).
Zapoznaj się z zakresem funkcjonalnym modułów wspierających omnikanałowość: