Chcesz korzystać z nowoczesnego interfejsu użytkownika, którym będziesz obsługiwał wszystkie procesy, operacje i transakcje bankowe w oddziale, placówce lub w Call Center?
Masz zamiar uruchamiać procesy/transakcje, które umożliwiają równoczesną obsługę w różnych kanałach?
Skorzystaj z Ferryt FrontEnd Bankowy, który pozwoli Ci osiągnąć ten cel.
FrontEnd Bankowy to system pozwalający na równoległą realizację wielu zadań biznesowych pochodzących z różnych systemów banku na jednym ergonomicznym pulpicie. Moduł zawiera gotową konfigurację procesów i operacji bankowych, które mogą zostać szybko wdrożone.
FrontEnd Bankowy udostępnia moduły do realizacji bankowych procesów i operacji z różnych obszarów działania banku i zapewnia:
Użytkownicy systemu to pracownicy oddziałów i placówek, doradcy klienta, pracownicy CallCenter, pracownicy banku mający kontakt z klientem.
FrontEnd bankowy składa się z podmodułów. a swoim zakresem obejmuje obsługę procesów, operacji i transakcji z następujących obszarów: