Obieg dokumentów w firmie

Chcesz sprawnie rejestrować i procesować dokumenty przychodzące i wychodzące w Twojej organizacji?

Potrzebujesz narzędzia, za pomocą którego usprawnisz proces kategoryzowania korespondencji i wprowadzanie jej do obiegu dokumentów Twojej firmy?

Zdecyduj się na wdrożenie modułu Obieg korespondencji, dzięki któremu zwiększysz bezpieczeństwo dokumentów zapewniając pełną kontrolę nad ich obsługą. Wpłynie to na poprawę jakości obsługi Twoich klientów.

Zobacz zastosowanie modułu

Dzięki zastosowaniu modułu Obieg korespondencji:

  • wprowadzisz dokumenty do elektronicznego archiwum zaraz po ich otrzymaniu, bez ryzyka ich zagubienia i utraty
  • zapewnisz kontrolę jakości skanów dokumentów wprowadzanych do obiegu
  • będziesz rejestrował dokumenty pojedynczo jak i w postaci zbiorowych paczek
  • skierujesz dokumenty na właściwe ścieżki procesowania
  • uruchomisz dedykowane procesy workflow dla wybranych typów dokumentów
  • sprawniej dostarczysz dokumenty do właściwych adresatów
  • skrócisz czas udzielania odpowiedzi na pisma; zapewnisz udzielenie odpowiedzi
  • wygenerujesz paczki dokumentów wychodzących oraz dokumenty formalne potrzebne do wysyłki (np. list przewozowy),
  • będziesz znał miejsca przechowywania dokumentów fizycznych
  • otrzymasz informację kto i kiedy przeglądał pocztę
  • wykorzystasz funkcje OCR do rozpoznawania tekstu oraz odczytywania i uzupełniania metadanych
  • użyjesz rejestracji dokumentów do uruchomienia procesu obsługi faktur, reklamacji lub innych spraw
  • otrzymasz informacje o aktualnym statusie przesyłki, np. potwierdzenie odbioru korespondencji przez adresata
  • wykorzystasz raporty kancelaryjne, które umożliwią przygotowanie różnego typu zestawień i prowadzenie analiz ilościowych

Skontaktuj się z Nami!