Ferryt Partner/Pośrednik to narzędzie służące do zarządzania współpracą z partnerami i pośrednikami. Moduł umożliwia zamodelowanie kompletnej struktury sieci pośredników oraz jej dalszy rozwój. Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych jest proste dzięki zautomatyzowanemu procesowi on-boardingu, który jest dostępny w różnych kanałach.
Pośrednik ma zapewniony dostęp do procesów obsługi przez dedykowany dla niego portal. Procesy sprzedażowe i posprzedażowe realizowane przez partnerów i pośredników są ściśle zintegrowane z procesami banku. Rozwiązanie łatwo integruje się z innymi systemami zewnętrznymi i jest dostępne z poziomu urządzeń mobilnych.
Moduł wspiera bank w zarządzaniu siecią partnerów i pośredników poprzez elastyczne zarządzanie jej strukturą i zapewnienie kontroli nad nią. Rozwiązanie umożliwia modyfikacje sieci pośredników, produktów i ofert oraz zarządzanie użytkownikami. Realizuje proces on-boarding nowego pośrednika za pomocą wniosku internetowego składanego przez kontrahenta lub opiekuna sieci sprzedaży. System zapewnia automatyczną weryfikację podmiotów w zewnętrznych źródłach danych.
Dedykowany portal daje dostęp partnerom i pośrednikom do procesów wspierających ich działania. Portal umożliwia uruchomienie wniosków sprzedażowych, sprawdzenie listy złożonych wniosków, obliczenie zdolności kredytowej klienta czy złożenie reklamacji. Zapewnia dostęp do informacji o aktualnie dostępnych produktach, bazy wiedzy, raportów prowizyjnych i rozliczeń. Logowanie do portalu odbywa się z wykorzystaniem modułu autentykacji i autoryzacji użytkowników łącznie z SSO.
Rozwiązanie pozwala na definiowanie nowych produktów i ofert oraz na modyfikowanie ich parametrów w czasie. Bank ma możliwość przypisania zdefiniowanych produktów i ofert do wybranych partnerów/pośredników lub placówek partnera.
Moduł umożliwia obsługę wniosków sprzedażowych składanych przez uprawnionych pośredników/partnerów. Wspierany jest zarówno proces składania wniosku przez pośrednika jak i etap po jego złożeniu. Możliwa jest edycja wybranych danych, załączanie skanów dokumentów, zmiana statusu wniosku. Proces kończy pobranie, wydrukowanie i podpisanie umowy finalnej dla klienta, po której następuje zamknięcie wniosku.
Moduł kompleksowo obsługuje rozliczenia prowizji z tytułu sprzedaży produktów bankowych przez pośredników. Zapewnia uruchamianie zarówno rozliczeń rzeczywistych, jak i symulacyjnych. Dzięki rozwiązaniu można konfigurować i aktualizować parametry mające wpływ na wyliczenia prowizji, a także dystrybuować rozliczenia do pośredników i prezentować dane w widżecie użytkownika.
Rozwiązania zapewnia wsparcie partnerów i pośredników zapewniając dostęp do informacji i know-how niezbędnych w działalności operacyjnej.
Firmy partnerskie mają dostęp m.in. do:
Moduł dostarcza narzędzia zapewniające kontrole nad pracą partnerów i pośredników. Zautomatyzowane raporty sprzedażowe dotyczące kontrahentów i poszczególnych pracowników umożliwiają weryfikację stopnia realizacji umowy. Udostępnione dane prezentują efektywność kosztową zarówno poszczególnych partnerów, jak i pojedynczych kontraktów. Bank na bieżąco może monitorować jakość i efektywność sprzedaży.
Proces do rejestracji i obsługi reklamacji umożliwi partnerom zgłoszenie nieprawidłowości, które mogą dotyczyć m.in. wyliczenia prowizji, przypisania niewłaściwej stawki wynagrodzenia lub wartości sprzedaży. W zgłoszeniu reklamacyjnym uwzględniane są np. informacje o wnioskach, które nie zostały ujęte w rozliczeniu, spodziewanych wartościach prowizji, odniesienia do zapisów umowy.