Ferryt e-Application pozwoli Ci szybko i bez konieczności angażowania kompetencji IT stworzyć i wdrożyć wnioski internetowe / mobilne, przy pomocy których komunikacja z klientami będzie bardziej nowoczesna, szybsza oraz z wykorzystaniem wyjątkowych doświadczeń UI/UX.
Tworzenie i modyfikowanie wniosków z wykorzystaniem Ferryt e-Application jest proste. Nie musisz być programistą, aby taki wniosek samodzielnie stworzyć i wdrożyć go produkcyjnie. Ferryt udostępnia szeroką gamę kontrolek wizualnych, których umieszczenie na ekranie poprzez drag‑and‑drop daje możliwość natychmiastowego sprawdzenia działania wniosku.
Wnioski Ferryt są omnikanałowe, czyli wniosek rozpoczęty w jednym kanale może być kontynuowany w innym, np. wniosek zainicjowany ze smartfona może być z klientem kontynuowany telefonicznie z poziomu CallCenter lub w placówce. Taka cecha pozwala udrażniać zawieszone procesy wnioskowe i kontynuować je aż do osiągnięcia zamierzonego celu.
Stworzone przez Ciebie wnioski możesz w prosty sposób osadzić w innych systemach zachowując przy tym pełną kontrolę nad wykonanym rozwiązaniem. Moduł posiada przy tym mechanizmy spełniające najwyższe wymogi bezpieczeństwa.
Dzięki wnioskom obsługiwanym poprzez Ferryt masz na bieżąco wgląd we wszelkiego rodzaju statystyki, analizy oraz zestawienia monitoringu. Wiesz, gdzie wnioski procesują się najdłużej, w jakich miejscach użytkownik najczęściej się zatrzymuje lub wypełnianie jakich sekcji zajmuje najwięcej czasu.