DOMDATA - Oferty pracy Specjalista ds. serwisu Ferryt Low-Code Platform
Specjalista ds. serwisu Ferryt Low-Code Platform
Twoje zadania:
- Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń serwisowych w ramach I linii wsparcia serwisowego
- Przekazywanie zgłoszeń do właściwych zespołów obsługujących nieprawidłowości platformowe, jak i w serwisowanych rozwiązaniach biznesowych
- Dbanie o poprawną kwalifikację zgłoszenia w kontekście wymagań wynikających z zawartych umów serwisowych
- Rozwiązywanie problemów z funkcjonowaniem obsługiwanych rozwiązań
- Kontrola terminowości realizacji i obiegu zgłoszeń serwisowych
- Udzielanie porad i wsparcia użytkownikom serwisowanych systemów
Nasze wymagania:
- Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w pracy obszarze IT
- Umiesz budować pozytywne relacje z użytkownikami
- Jesteś samodzielna/samodzielny, sumienna/sumienny i odpowiedzialna/odpowiedzialny za powierzone zadania
- Jesteś kreatywna/kreatywny, wykazujesz inicjatywę w działaniu
- Chcesz pogłębiać wiedzę
- Jesteś elastyczna/elastyczny i chętna/chętny do szybkiego uczenia się
Mile widziane:
- Praca na podobnym stanowisku (helpdesk, wsparcie techniczne)
To oferujemy:
- Interesujące wyzwania i możliwość zdobycia doświadczenia
- Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych pracowników
- Wparcie oraz pomoc zarówno w czasie wdrożenia, jak i po okresie szkoleniowym
- Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
- Dofinansowanie udziału w szkoleniach, kursach i konferencjach branżowych
- Swobodna atmosfera, wszyscy jesteśmy na „Ty” 😉
- Casual dress code
- Dofinansowanie okularów
- Liczne integracje oraz eventy organizowanie w firmie
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna
- Firmowa biblioteka
- Program rekomendacji pracowników
- Inicjatywy dobroczynne
- Parking dla rowerów
- Karta multisport
- Zajęcia z j. angielskiego
- Prysznic
- Możliwość pracy zdalnej
Etapy rekrutacji:
- Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem danego działu.
- Rozmowa z Dyrektorem właściwej komórki organizacyjnej.
- Podpisanie umowy o pracę