Twoje zadania:

  • Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń serwisowych w ramach I linii wsparcia serwisowego
  • Przekazywanie zgłoszeń do właściwych zespołów obsługujących nieprawidłowości platformowe, jak i w serwisowanych rozwiązaniach biznesowych
  • Dbanie o poprawną kwalifikację zgłoszenia w kontekście wymagań wynikających z zawartych umów serwisowych
  • Rozwiązywanie problemów z funkcjonowaniem obsługiwanych rozwiązań
  • Kontrola terminowości realizacji i obiegu zgłoszeń serwisowych
  • Udzielanie porad i wsparcia użytkownikom serwisowanych systemów

Nasze wymagania:

  • Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w pracy obszarze IT
  • Umiesz budować pozytywne relacje z użytkownikami
  • Jesteś samodzielna/samodzielny, sumienna/sumienny i odpowiedzialna/odpowiedzialny za powierzone zadania
  • Jesteś kreatywna/kreatywny, wykazujesz inicjatywę w działaniu
  • Chcesz pogłębiać wiedzę
  • Jesteś elastyczna/elastyczny i chętna/chętny do szybkiego uczenia się

Mile widziane:

  • Praca na podobnym stanowisku (helpdesk, wsparcie techniczne)

To oferujemy:

  • Interesujące wyzwania i możliwość zdobycia doświadczenia
  • Możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych pracowników
  • Wparcie oraz pomoc zarówno w czasie wdrożenia, jak i po okresie szkoleniowym
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
  • Dofinansowanie udziału w szkoleniach, kursach i konferencjach branżowych
  • Swobodna atmosfera, wszyscy jesteśmy na „Ty” 😉
  • Casual dress code
  • Dofinansowanie okularów
  • Liczne integracje oraz eventy organizowanie w firmie

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Firmowa biblioteka
  • Program rekomendacji pracowników
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Parking dla rowerów
  • Karta multisport
  • Zajęcia z j. angielskiego
  • Prysznic
  • Możliwość pracy zdalnej

Etapy rekrutacji:

  1. Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem danego działu.
  2. Rozmowa z Dyrektorem właściwej komórki organizacyjnej.
  3. Podpisanie umowy o pracę

Aplikuj teraz!