bg_logo_ferryt

Reporting+

Ferryt Reporting+ wyposażona jest w moduł raportujący. Wszystkie rozwiązania stworzone na bazie platformy korzystają z możliwości jakie daje moduł Ferryt Reporting +, udostępniający raporty na poziomie operacyjnym oraz zarządczym. Użytkownikami modułu są najczęściej osoby pełniące funkcje nadzoru lub managerowie. Dane prezentowane są w postaci:

  • List i raportów
  • Kostek wielowymiarowych
  • Kokpitów
ferryt-stoper-liczby
ferryt-flow-banner-www-low

Raporty operacyjne

Raporty operacyjne dotyczą zwykle przebiegu i stanu procesów i odnoszą się najczęściej do weryfikacji realizowanych procesów i zadań.

Raporty operacyjne prezentują stan bieżący procesowania spraw / wniosków i transakcji. Dane wyświetlane są w postaci list, raportów lub dynamicznej tabeli przestawnej umożliwiającej użytkownikowi modyfikowanie atrybutów wyświetlanych w wierszach i kolumnach lub filtrowanie zakresu danych. Istnieje możliwość wizualizacji w postaci wykresu słupkowego lub strefowego.

Przykładowe raporty operacyjne:

  • Raportowanie spraw po czasie realizacji
  • Sprawy z przekroczonym czasem
  • Wąskie gardła
  • Liczba rejestrowanych pism i wniosków w różnych podziałach
  • Pisma i wnioski z podziałem na typy, dla pojedynczego procesu lub ich grupy
  • Liczba i rodzaj dokumentów w podziale na jednostki biznesowe, grupy, departamenty, oddziały, produkty…
  • Liczba i rodzaj pism w podziale na miesiące, kwartały i lata
  • Liczba zadań zrealizowanych przez użytkownika X w danym dniu, miesiącu, …

Raportowanie zarządcze

Raporty analityczne dotyczą szerszej analizy, która przekracza wyłącznie analizę bieżącej sytuacji i odnosi się najczęściej do analizy w szerszej perspektywie czasowej. Raporty analityczne operują na danych, które z poziomu analitycznego uległy przekształceniom i przeliczeniom i prezentują informacje w formie zagregowanej z możliwością dokonywania tzw. operacji drill down (drążenia danych od ogółu do szczegółu).

W ramach systemu, wraz z zestawem raportów standardowych, dostarczane jest narzędzie  pozwalające na samodzielne tworzenie raportów przez użytkowników zarządzających modułem raportowania.

Przykładowe raporty analityczne:

  • Analiza wydajności zespołów
  • Analiza wydajności pracowników
  • Benchmarking wydajności
  • Wąskie gardła w perspektywie czasowej
  • Trendy ilościowe (spraw, dokumentów, wniosków, …)
  • Analizy dziedzinowe:
    • Analizy sprzedaży
    • Analizy prowizji
    • Benchmarking regionalny sprzedaży
    • Analiza tzw. „pików” w perspektywie czasowej

Zobacz także

  • Zarządzanie procesami
  • Obsługa wniosków
  • Zarządzanie dokumentami
  • Archiwum elektroniczne
  • Workflow