Ferryt Prowizje to elastyczne narzędzie do rozliczania prowizji i premii dla sieci sprzedaży o różnych modelach działania. Prowizje mogą być wyliczane dla własnej sieci sprzedaży, sieci z partnerami sieciowymi i indywidualnymi oraz sprzedaży internetowej. Proces biznesowy i algorytmy wyliczeniowe mogą być indywidualnie konfigurowane w zależności od specyfiki danej organizacji.
Ferryt Prowizje pozwala na zamodelowanie struktury sieci sprzedaży. Rola i miejsce każdej z osób w strukturze sieci własnej lub partnera zewnętrznego, może mieć wpływ na wysokość otrzymywanej prowizji.
Ponadto prowizje ze sprzedaży jednostkowej mogą otrzymywać osoby na różnych poziomach w strukturze w zależności od przyjętego schematu rozliczenia. Każda z osób biorąca udział w procesie sprzedaży ma bieżący wgląd w aktualny stan swoich prowizji/premii wraz z informacją o sposobie jej naliczenia.
Moduł pozwala na ujednolicenie oraz centralizację naliczania prowizji i bonusów, a także rozliczenie każdego modelu sprzedaży, w tym m.in.:
Rozliczenia prowizji/premii może być wykonywane w zależności od parametrów sprzedaży oraz przyjętych kryteriów, m.in.:
Modele prowizyjne mogą być rozwijane i zmieniane samodzielnie przez managerów sprzedaży, zgodnie z przyjęta polityką i wraz z rozwojem sieci sprzedaży instytucji.