Ferryt Windykacje wprowadza nową jakość w obsłudze procesów miękkiej i twardej windykacji. Rozwiązanie automatyzuje działania w postępowaniach upominawczych, sądowych i egzekucyjnych.
Zaimplementowane mechanizmy umożliwiają prowadzanie akcji masowych, wielokanałową komunikację z klientami, podział zadań, planowanie spłat oraz wgląd w historię prowadzonych działań. Dzięki automatyzacji czynności rutynowych ograniczane są koszty postępowań windykacyjnych i zwiększa się skuteczność wykonywanych działań.
Rozwiązanie grupuje zadania windykacyjne na etapy i automatyzuje realizację rutynowych czynności. W przypadku pojawienia się zaległości, system wysyła informacje do klienta, zgodnie z przyjętym schematem. Personel ma wgląd w szczegółowe informacje zarówno o kliencie, jak i o statusie dotychczas podjętych działań. Kontakt telefoniczny z zakwalifikowanymi do windykacji klientami usprawnia współpraca z systemem Call Center. Moduł wymienia dane z systemami centralnymi organizacji a także może współpracować z KRD, z komornikami, z EPU i BIK.
Do dyspozycji użytkowników/admiratorów jest narzędzie do tworzenia i zmian reguł kwalifikujących i sprawy, a także modyfikowania procesów. Możliwe jest swobodne definiowanie, które czynności mają być wykonywane manualnie, a które automatycznie. System rozdziela i planuje zadania określone przez osoby nadzorujące i przypomina użytkownikom o terminach ich realizacji.
Ferryt windykacje wspiera procesy miękkiej windykacji poprzez:
Moduł obsługuje zadania twardej windykacji, w tym m.in.: